Santai Raya AS: Kolej Termewah Di Dunia! (Pics)

ermewah Di Dunia










Pagi raya ni AS nak bersantai dengan para pembaca tinggal jap bab politik dimana masa utnuk kita bermaaf-maafan. AS nak kongsikan sesuatu yang agak menarik dengan kalian.

Jangan salah faham ye ! Ini bukan pusat beli-belah,hotel atau pun tempat sejenisnya di mana orang bersenang-senang,tapi ini adalah bangunan sekolah,tempat orang belajar, menimba ilmu. Orestad College, di Denmark, menjadi satu satunya bangunan sekolah termewah dengan berbagai kemudahan kelas satu.

Kolej ini dirancang senyaman mungkin untuk para siswa supaya mereka boleh menghasilkan prestasi maksima.Dikalangan akademikDenmark percaya bahawa sinar matahari dapat membangkitkan semangat belajar para pelajar.
Bangunan kolej direka sedemikian rupa untuk memaksima kemasukan cahaya matahari.

Tidak seperti kolej biasa yang serba sederhana,maka rekaan bahagian dalam dibuat serba terbuka, sehingga lantai bahagian atas boleh melihat bahagian-bahagian di bawahnya.Selain sambungan internet di setiap tempat, setiap siswa juga mendapat laptop.
Juga ada bantal orange pelbagai
fungsi yang boleh digunakan untuk
santai, belajar, atau tidur untuk melepas kepenatan.Tidak hairanlah rekaan unik kolej ini berhasil mendapat pengakuan antarabangsa melalui beberapa penghargaan.

Melihat semua yang ada di Orestad College, rasanya memang tidak ada alasan untuk tidak cemerlang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...