Tok Non Gempur Kubu PAS Di Tasek, DUN Sungai Bakap

Program yang diadakan di Tasek ini menyajikan 5 periuk besar bubur lambuk untuk dinikmati oleh seluruh penduduk kampung. Sebanyak 1000 bekas bubur dapat dihasilkan. Kehadiran Ketua UMNO Bahagian Nibong Tebal, Dato' Zainal Abidin Bin Osman menyerikan lagi majlis tersebut.

Dilihat dari program ini, komitmen UMNO Cawangan Tasek untuk menjalankan gerak kerja mendekati hati pengundi amatlah AS puji. Penglibatan dari segenap lapisan masyarakat dalam majlis ini membuktikan UMNO masih lagi diterima dan releven oleh penduduk disini yang dikatakan antara kubu kuat PAS terutamnya di Kampung Tasek Chempedak.

Hasil sembang AS dengan warga kampung itu yang turut hadir yang sebelum ini antara penyokong PAS, beliau amat kecewa dengan Kerajaan Pakatan yang memerintah P.Pinang yang dilihat hanya menjadi pak turut kepada DAP dan suara orang melayu di PP dinafikan oleh LGE dan kroninya. Malahan perjuangan Islam dah makin tenggelam..

PAS dilihat seolah-olah tiada peranan dalam PR P.Pinang. Tiada apa yang bezanya setelah PR memerintah P.Pinang. Itulah sebab utama mereka tawar hari dengan PAS.
Dari kiri, Jamilah, Dato' Zainal, Norhiesam & Dr Norsiah bersama-sama mengacau bubur

Ucapan dari Dato' Zainal kepada para hadirin


Sdr Anuar Md Desa (Kiri Sekali berbaju Biru) Bergambar bersama hadirin yang
menerima cenderahati Dari Dato' Zainal

Penyerahan Bubur Lambuk Yang telah disiapkan kepada pasukan bermotosikal Pemuda Tasek untuk diedarkan kepada seluruh penduduk kampung

Anak Muda Yang Teruja Untuk Menjalankan Tugas Menghantar Bubur

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...