Beza Pesta Bikini Di Perak dengan Pulau Pinang


Jika hangpa rujuk Entry AS sebelum ini di SINI, jelas dilihat suara puak hamPAS dan PKR Islam seperti Mansor dan Malik Itik terus tenggelam tidak kedengaran untuk membantah program tersebut. Suara puak hamPAS terus tenggelam bersama kerandut telur yang masuk ke dalam.

AS nak tanya, Apa bezanya Pangkor Island Beach Resort dengan Hard Rock Cafe Penang?
Kedua-duanya adalah resort milik swasta/persendirian yang tiada kena-mengena dengan kerajaan negeri.

Jika YB Hamidah Exco Perak boleh menghalang dan menegur program inSINI , bagaimanakah pula Mansor (TKM1) atau Malik Itik memainkan peranan sekurang-kurangnya menegur penganjuran program di Hard Rock Cafe tersebut?

Ada tak? Takda kan?
Kalau nak harapkan Guan Eng bersama Exco Dapignya lagilah jangan diharap! Ungkapan Khalifah Umar sebagai idola hanyalah ayat menipu puak hampas saja bagi melelh air liur ternganga mulut!

Sudah terang terbukti pemimpin hamPAS dan PKR Islam hanyalah pak turut yang tidak berani menegur sebarang aktiviti maksiat di Pulau Pinang disebabkan amaran awal Guan Eng yang risaukan orang cina P.Pinang akan marah sama kerajaan negeri jika berbuat demikian.

2 comments:

insyaallah said...

memang best pesta bikini ni... tapi kisah MAS ni sapa nak rungkaikan...

http://wubra.blogspot.com/2011/09/bn-risk-losing-20000-votes-from-mas.html

Anonymous said...

siapa berarni bersuara bila khalifah murka, father nicky pun terdiam, apatah lagi puak-puak pengecut yang lain. er lupa lak. pas tetap dengan hukumnya yang utama wal halalku wal harammu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...