Hangat! Video Tun M vs Yahudi..



Syukur kepada Allah kerana anugerah kebijaksanaan, hati yang tenang dan sifat berani kerana benar yang dikurniakan kepada Tun Dr Mahathir.
Selaku bangsa melayu dan muslim, AS turut berbangga dengan Tun. Bukan suatu yang mudah mempertahankan agama Islam, lebih-lebih lagi di mata dunia, tetapi kerana perasaan tanggungjawab, Tun berani menyatakan kebenaran tentang kejahatan Yahudi.

7 comments:

Dari Azali said...

Nik Aziz, Mat Saboot pasti menyorok bawah kerusi bila di tabur dgn soalan-soalan bom atom cam tuh....pasti kena usung keluar......atau di talkin terus!!!!!!

Anonymous said...

Hahaha...mat salleh ni tak boleh cakap melayu tapi orang melayu boleh debate menggunakan bahasa dia untuk meluahkan perasaan...so cool and bravo Tun M.

manBonda said...

Semoga Allah memberkati Tun..amin

Anonymous said...

PEMIMPIN CAMNI YANG KITA NAK..

BERANI BERHUJAH DENGAN SESIAPA SAHAJA. BUKAN SEMATA2 GEBANG LEBIH DI PENTAS CERAMAH!

Anonymous said...

bezakan dengan pm skrg, bagai langit dengan bumi..

bezakan dgn ketua pembangkang, orang yang dicanang dan dibanggakan oleh puak pembangkang utk jadi pm, fuh..bagai langit dengan bumi jugak..

hehehe

Pink Lavender said...

saya xrasa ada lg pemimpin lain yg boleh lawan kehebatan Tun Mahathir nih lahh...
bukan calang2 orang boleh belasah org barat terang2 mcm Tun M buat.
Hidup Tun M!!!!

dklee said...

ini baru la melayu yg berugama islam sejati... berani menyatakan yg benar walaupun di pentas musuh.. bukan dok ikut telunjuk & nk sdapkan hati musuh islam bla berhadapan dgn puak2 yahudi & nasrani... ni baru la anugerah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...