Lagi Sebab-Sebab Mengapa Perlu Tolak PAS!

1. Bagaimana Pas nak memerintah jika hanya bertanding 67 dari 222 kerusi Parlimen sedangkan UMNO bertanding di 117 kawasan Parlimen (separuh daripada jumlah keseluruhan kerusi Parlimen)

2. Prinsip dan konsep perjuangan pakatan pembangkang yang didokong oleh Pas adalah sama rata dan menafikan hak keistimewaan orang Melayu. Prinsip Pas ini bertentangan dengan Perlembagaan Negara dan merugikan orang melayu dan Islam.

3. Pas juga bersekongkol dengan Fahaman Pluralisme iaiitu seolah-olah semua agam adalah setaraf di Malaysia sedangkan Agama Islam adalah agama Rasmi

4. Pas turut bersekongkol dengan DAP yang ingin menghapuskan Bahasa Malaysia sebagai Bahasa Rasmi sedangkan Bahasa Melayu adalah Bahasa Kebangsaan.

5. Pas menyokong kuap DAP yang sebenarnya serpihan dari parti PAP (people’s action party) yang lantang memperjuangkan konsep Malaysian Malaysia yang mengancam kedudukan Kau Melayu.

6. DAP di Pulau Pinang dan Selangor yang disokong oleh Pas menindas orang melayu dengan dasar2 berat sebelah seperti merobohkan rumah dan kedai2 milik Bumiputera.

7. Ahli dan penyokong-penyokong DAP (bukan melayu)menyokong Pas hanyalah untuk menghapuskan UMNO dan bukannya kerana dakwah dan bukan juga bersetuju dengan prinsip perjuangan Pas.-sungairapatonline-

1 comment:

Nok said...

Rakyat jgn buat silap di PRU 13 nanti...hanya Pas saja yg boleh membawa umah ke sorga tanpa di bicarakan itulah janji2 Nik Aziz pada penyokong2nya...mana nak cari parti mcm ni, Nik Aziz akan mati dulu dia tunggu di pintu sorga untuk membuat tapisan bagi menentukan sape pangkah pas dan sebaliknya...oleh itu rakyat kena tolak umno ,kerana umno tak janji sorga pada penyokongnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...