Astaghfirullah!! Ibu Dan Anak Melekat Hingga Mati Akibat Bersetubuh!

Kes persetubuhan ibu dan anak yang tak boleh dipisahkan telah menjadi buah mulut masyarakat Gorontalo. Kini, ibu dan anak itu telah meninggal dunia. Bilakah keduanya meninggal duniah masih menjadi pertanyaan.

Menurut maklumat dari Gorontalo Post, ibu yang berusia 30-an tahun dan anak yang berusia 15 tahun tersebut meninggal beberapa jam selepas berada di bilik pembedahan salah sebuah hospital di Gorontalo.

Ada desas desus yang mengatakan keduanya masih sempat bertahan beberapa hari sebelum meninggal dunia. Setelah menyelidik di Gorontalo Post, didapati ibu dan anak tersebut meninggal setelah pasukan perubatan berusaha melakukan pembedahan untuk memisahkan keduanya.

Pembedahan itu terpaksa dilakukan kerana keadaan kedua-duanya amat kritika.Doktor tiada jalan lain untuk memisahkan keduanya selain melakukan pembedahan.

Setelah melakukan pembedahan, keduanya meninggal dunia. Mayat kedua beranak itu dituntut keluar secara tertutup.

10 comments:

Anonymous said...

MENGIKUT FATWA PAS...MELEKAT MCM NI PUN PERLU ADA 4 SAKSI.JIKA TIDAK PAS AKAN MENUDUH INI SEMUA PERBUATAN JAHAT UMNO MELEKATKAN MANGSA SEMATA UNTUK MENGAIBKAN PEMIMPIN MEREKA.

GotYou! said...

Hahahahaha. Bukan dalam negara saja, apa yang buruk-buruk terjadi di luar sana UMNO lah juga puncanya! Hebat sungguh UMNO kan kan kan? ;)

Anonymous said...

jika mereka beri undi pada PAS pada GE12 pasti masuk surga.itu kehebatan PAS

manBonda said...

aku sokong tu..ni semua konspirasi UMNO..

Anonymous said...

hehehe aku setuju tuu bravooo

rohaizan aris said...

hahaaha..like~ komen2 di atas =)

Anonymous said...

UMNO la punca kejadian main dalam keretapi, sontot jubor dan air kat kelantan jadi teh tarik secara automatik.

Tak guna betul la UMNO ni kan. Nasib baik la PAS dgn birasnya DAP memajukan negara ni, buat highway, bagi segala kemudahan dan macam-macam la...nasib baik betul.

Berkat jasa Karpal Sing, Nick Ajis dan Kit Siang, ramai anak Melayu belajar tinggi-tinggi, pastu boleh lawan UMNO yang merosakkan negara ni kan. Terima kasih Kit Siang, Sing n Ajis. Blalai budak lagi...baru pandai menyusu.

Anonymous said...

janganlah nak salahkan sapa2 tentang perbuatan buruk manusia lain....kita cermin diri kita sendiri dulu....bersediakah kita menghadapi ujian Allah...sebab bala yg Allah turunkan tidak mengenal siapa kita dan siapa yg kita sokong....sudahkah kita menjalankan tanggungjawab kita sebagai orang Islam dengan sebaiknya?....kalau kita beriman pada Al-Quran...sudahkah kita ikut apa yang disuruhnya?...

Anonymous said...

memang betul tak boleh salah sapa sapa. tapi di malaysia dan di dunia ini apa yang jahat hanyalah UMNO. sampai pembangkang yang berzina pun, umno lah puncanya.

Anonymous said...

Setuju bebeno aku ni. Sampaikan org liwat dan zina pun UMNO yg salah......masya Allah. Iilah mentality org kita skrg ni.... N ajis lbh rela hidup ngan kitbsiang dari ajib....sampai ketahab tuuuuuu.....video yg sudah terang sipolanpelakunya pon org kan cayaaaaa..... Mana stopa yg suka kumat kamit tuuuuuuu...ada brani sumpah????? Kena btg hidong.....sonyappppppppppp puiiiiiii.pelek pelek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...