Penggantung Buku Panduan Haji Dituduh Tangkal! Makin Kronik Juak Pakatan Haram Ni! (pics)


Melalut: Najib Dituduh Pakai Tangkal Ke Mekah

Apalah nak jadi dengan web-web pembangkang ni ya, tak habis-habis nak mereka cerita dan fitnah. Penulis rasakan inilah kali pertama orang yang menunaikan rukun Islam ke lima di Mekah al Mukaramah menerima pelbagai cacian dan dilempar pelbagai fitnMelalut Najib Dituduh Pakai Tangkal Ke Mekahah di tanah air sendiri.

Orang pi buat ibadah di Mekah, depa disini sibuk lempar fitnah.

Terbaru penulis dimaklumkan bahawa ada blog mesra Pakatan Rakyat yang menyiarkan berita kononnya Perdana Menteri pakai tangkal semasa mengerjakan ibadah haji di Mekah.

Menggunakan gambar muka hadapan Utusan Malaysia pada hari ini. Kelihatannya Perdana Menteri sedang memakai sesuatu di leher dan tangan, itulah disalah tafsir pembangkang sebagai tangkal. Apa yang cuba ditunjukkan pun penulis tidak beberapa nak faham.
Tapi satu perkara yang jelas, ini adalah lanjutan daripada pelbagai fitnah yang sengaja direka untuk menjatuhkan imej Perdana Menteri. Mungkin pembangkang tercabar dengan lawatan Perdana Menteri ke atas jemaah-jemaah haji dari Malaysia seperti yang dilapurkan Berita TV3 semalam. Maklum, pemimpin agung mereka berkunjung ke London ntah atas urusan apa, pemimpin kita ke Mekah beramal ibadah.

Dek jaki, maka diciptalah pelbagai fitnah yang tidak ada tapi diada-adakan. Malah ada juga web pro pembangkang yang menjadikan bilangan pengawal peribadi yang mengiringi Perdana Menteri sebagai isu juga. Walhal apa yang jadi isu sangat soal itu, memang Arab Saudi akan menyediakan pengawal keselamatan untuk kesemua pemimpin negara beragama Islam yang menunaikan ibadah haji disana.

Kerajaan Arab Saudi sudah tentu tidak mahu apa-apa perkara buruk berlaku ke atas pemimpin utama kerajaan luar yang datang menunaikan ibadah ditempatnya kerana ia akan menjejaskan imej negara tersebut di mata antarabangsa. Jadi apa yang peliknya jika pasukan keselamatan disediakan untuk mengawal keselamatan Perdana Menteri?

Sudahlah beberapa hari sudah memainkan isu isteri dan anak Perdana Menteri bershopping sakan di Perth walhal tidak ada bukti bahawa pembelian tersebut dibuat dan dalam kes anak Perdana Menteri, ikut turut serta dalam delegasi Perdana Menteri ke Perth!! Ini yang pelik, orang takde, shoppingnya ada, nampak sangat pembohongan.

Bawak-bawaklah bertaubat kepada sesiapa yang patut patut tu ya. Fitnah ni dosa besar tau, menuduh orang pergi buat ibadah pakai tangkal dan sebagainya lagi besar padahnya. Berapa besar? Itu penulis serah kepada yang maha kuasa untuk menentukannyalah.

p/s: Makluman yang penulis baru terima dari sumber pejabat Perdana Menteri, dimaklumkan bahawa yang digantung di leher Perdana Menteri itu bukan tangkal sebaliknya buku panduan haji yang biasa digunakan oleh semua jemaah haji dan umrah.-Mykmu

AS:Tengok Presiden Indonesia, SBY, anggota keselamatan depan dan tepi tu yang kita nampak mengawal beliau, apsal juak pakatan haram tak mau kecoh? Pi la hingaq kat Indon tu?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...