YB Yang Humble Basuh Pinggan Di Rumah kenduri (Pics)




Bukan A.S nak puji melambung..
Jauh skali nak riak..
Tapi gambar-gambar menceritakan segalanya..

Gambar yang diambil rumah kenduri kahwin tadi di Kg Sungai Setar, Nibong Tebal ni memaparkan sifat rendah diri dan 'frenly' ADUN UMNO Kwsn Sungai Acheh (Parlimen Nibong Tebal) yang bersahaja membasuh pinggan bersama orang kampung..

Teruskan YB Dato Mahmud Bin Zakaria, A.S menyokong kerana A.S tau YB memang ikhlas dan tak hipokrit..

Nak harapkan ADUN PKR DUN Sungai Bakap, rakyat berkenduri depa duk kalut berkongress di Johor asyik duk kutuk UMNO. Bukan nak perbetul parti sendiri hehe

8 comments:

joe labu said...

sukar cari yb mcm ni..

kalau berlakon pun takpe, aku bleh trima lg sbb sanggup main kotor sisa makanan tu..

rakyat nilai ni semua..
satu approach yg baik..

Anonymous said...

kahkahkahkahkah... pancinggggggggggg!! pas dah dapat.. kencinggggggggggggggg!!

Anonymous said...

cormfirm 101%ada peluang jadi calun semula,member umno lain yang cuba nak mengintai kerusi ini sorrylah.

Anonymous said...

oh ni la bekas penghulu tu ye.. yang pegang kontrak angkut sampah ke pulau burung..mewah!

Anak Seberang said...

anon 1100,
jgn mudah memfitnah.berat balasannya.
Tok Mud tiada sebarang syer dalam kerja ini..

kontrak pengurusan sampah sekarang semuanya diberi kpd kroni guan eng dap, pkr dan pas.
kalau hang tak percaya sila ke stesen pemindahan ampang jajar,

kontrak sebelum ni utk bumiputera yg diberi secara 2 tahun, mulai tahun ini diberi kpd syarikat cina kroni secara direct nego selama 12 tahun..

CAT kan?

Anonymous said...

kah,kah,kah....kalo yer pun nk berlakon....jgn lah dgn budak2...hahaha...lawak siot...tajuk tu dah nak gempak...bersama bersama orang kampung....tapi gambar menceritakan segalanya....lawak siot...

nikzul said...

mb terengganu pun masuk kategori ni jugak....humble

Anonymous said...

tu baru yb belom pm lagi...dari c nuar tu gambar tak abis2 menyundal peh jadi muahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...