Adakah Puak Pakatan Lupa Perjanjian Yang Dibuat Dalam Konvensyen Pertama PR Dulu?

Rupa-rupanya masih ramai puak-puak PAS dan Melayu PKR yg tak sedar dan tak tau tentang persetujuan dan perjanjian yg telah di buat oleh PAS, PKR dan Kafir DAP semasa Konvensyen pertama Pakatan Rakyat (PR) yang diadakan di Selangor.

Semasa Konvensyen tersebut, PAS, PKR dan Kafir DAP telah bersetuju dan berjanji untuk mengekalkan dan menggunapakai perlembagaan sedia ada sekiranya PR menang PRU akan datang.

Perjanjian ini lah yang membuat DAP bersetuju bekerjasama dengan PAS sebab dengan perjanjian ini PAS tidak akan boleh melaksanakan hudud atau Islam sekiranya PR memerintah.

Yang A.S heran,, PAS masih nk tipu rakyat dgn janji perlaksanaan hudud nya dan masih tak malu nk tuduh UMNO tolak hudud dan cabar UMNO menipu seperti dia.
dan yg lebih malang lagi, ahli-ahliPAS dan Melayu PKR ni masih percaya dengan penipuan PAS dan masih terikut-ikut menuduh UMNO tolak hudud sedangkan PAS sendiri dah janji dengan DAP untuk tidak laksanakan hdud malah nak bawa bincang tentang perlaksanaan Hudud/Islam ke dalam Majlis PR pun PAS tk dibenarkan.

Apa lagi yang juak PAS cuba pertahankan dan nak temberang lagi?
Coba habaq mai..

3 comments:

Anonymous said...

tak heran sebab kuncu2 pas dah terbukti bangang..

Anonymous said...

Atas banyak dasar PAS, DAP. PKR kata mereka "agree to disagree"..mana boleh dasar macam ni jika nak memerintah negara..habis kucar kacir lah rakyat, negara jadi huru hara, tak ada keamanan, lepas tu tak ada pelaburan, lepas tu banyak pengganguran, lepas tu jadi pergaduhan dan kacau bilau ..itu lah matalamat si Anuar Ibrahim sebenarnya..

Mohd said...

Nampak sangat ahli2 PAS sedang ditipu bulat2 oleh pemimpin2 mereka.
Ya lah kan menipu itu sunat, asalkan dapat merampas Putrajaya dpd UMNO.
Tetapi ahli2 PAS dah sedar akan permainan pucuk pimpinan mereka.
Pd pemilihan PAS yg akan dtg kumpulan ulama akan berkuasa semula!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...