YB Tan Tee Beng Sertai BN?

Ya memang, YB Tan Tee Beng ahli parlimen bebas Nibong Tebal menyertai majlis yang dihadiri oleh pemimpin-pemimpin utama Barisan Nasional. Bukannya sertai BN.

Namun, sekarang ni YB memang dan berpatah arang berkerat rotan dengan pakatan haram diatas siri tindak tanduk pakatan yang terlalu banyak masalah dan hipokrit dalam perjuangan mereka.

Majlis malam kutipan dana untuk SJKC Pai Teik, Nibong Tebal ini telah dihadiri oleh Dato' Zainal Abidin Osman, Dr Ng Yen Yen, Sdr Wee Ka Siong dan pemimpin BN setempat bersama seluruh warga kaum tionghua yang memenuhi dewan USM Transkrian, Nibong Tebal. kehadiran kaum cina cukup membanggakan dan diharap ini menjadi satu petanda sokongan kaum cina kepada BN terutamanya di parlimen Nibong tebal.

YB Tan Tee Beng walaupun ahli parlimen bebas tetap diberi penghargaan dengan layanan vip dari penganjur dan duduk bersebelahan dengan Tok Non. Bukti kerajaan BN sentiasa prihatin dan membantu tanpa mengira kaum. Sejumlah RM500,000 telah diperuntukkan oleh kementerian Pendidikan bagi membantu menaiktaraf kemudahan pembelajaran di SJKC Pai teik. banyak lagi bantuan kerajaan BN yang telah diberikan terhadap kaum lain selain bumiputera yang kalau nak diceritakan 3 hari 3 malam pun takkan selesai.

Apa mahu lagi wahai kaum cina??
Apa lagi yang tak cukup dan masih tak memuaskan kehendak hangpa?

Fikirkanlah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...