Kumpulan Nakal. Zambry Tak Melompat!

A.S respek dengan Dr Zambry yang tak mudah melatah dengan permainan jahat puak pakatan yang mana beliau hanya gelarkan mereka itu kumpulan nakal sahaja. Bukan dengan cara gelarkan puak jahat ini dengan gelaran buruk-buruk.


Puak pakatan haram tampak jelas tertekan dengan gunakan apa cara sekalipun untuk gagalkan apa jua program untuk rakyat yang dilakukan oleh UMNO/BN. Kemaraan UMNO/BN dalam mendekati rakyat dilihat sukar dibendung oleh puak pakatan haram sekarang ini. Segala fitnah dan tohmahan dah tak jalan nampaknya.


Buktinya, diberitakan hampir 10,000 rakyat jelata menghadiri majlis jamuan rakyat sempena sambutan tahun baru cina tersebut.
Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir berkata ada pihak cuba menggagalkan majlis jamuan rakyat sempena sambutan Tahun Baru Cina di pekarangan kediaman rasminya di Ipoh. 
"Saya anggap perbuatan itu dilakukan 'kumpulan nakal' yang ingin menggagalkan sambutan ini," katanya kepada pemberita selepas majlis itu. Ia tidak melunturkan semangat kerajaan negeri meneruskan majlis itu selepas menerima pelbagai pertanyaan berikutan SMS disebarkan kepada penduduk di negeri ini sebelum ini bahawa majlis itu dibatalkan, katanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...