Meroyan Lah Hangpa Sebab Tak Dapat Join Besday Azwan Ali!

pic hiasan

Alhamdulillah,tindakan dari Azwan siang tadi yang memohon maaf diatas keterlanjuran dan kebiadapan didalam twitter miliknya sangatlah A.S hargai.

Janji Azwan untuk tidak tweet lagi berkenaan politik negara juga amat dialu-alukan serta perdamaian dengan Ummi juga amat menggembirakan kita sebagai saudara semuslim.

Moga Allah Ampunkan dosa beliau dan dosa sekalian muslimin dan muslimat..

Cuma diharapkan, juak pemimpin pakatan yang selalu mengutuk, memfitnah dan berburuk sangka terhadap kepimpinan negara juga akan insaf selepas ini.

Namun bila A.S baca tweet Azwan ni, rasa nak tergelak pun ada!
Mungkin ini sebelum sidang medianya sebentar tadi dan dia masih didalam 'kesesatan'.

Cuma nak tanya,
Hangpa rasa rugi tak kalau tak dapat join besay party si Azwan Ali ni?
Tu lah! Kutuk lagi mamat ni!
Hahaha..


2 comments:

Anonymous said...

AKU RASA MASA NI BERUK BAPOK NI MASIH LAGI SESAT KOT...

APA2 PUN AKU RASA LUCU DAN GELIHATI BILA TENGOK BAPOK NI NANGIS...

MACAM BERUK SUNDAL...

MAYBE KO DAH INSAF TAPI AKU BELUM LAGI SEBAB PERJUANGAN AKU BELUM SELESAI DGN BAPAK ANGKAT KO...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

ADA AKU KESAH...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...