Tol Plaza Jambatan Kedua Pulau Pinang

beginilah lakaran awal tol plaza di sebelah Batu Kawan apabila Jambatan Kedua Pulau Pinang yang diajangka siap pada tahun 2013 nanti. Alhamdulillah, kerja pembinaan berjalan lancar dan melebihi jadual.

Usaha kerajaan pusat untuk membangunkan Pulau Pinang tetap diteruskan demi untuk rakyat walaupun kini ditadbir oleh si Guan Eng penipu dan kaki putar belit yang suka mengambil kredit diatas usaha orang lain.

Pampasan yang diberikan kepada nelayan yang terkena tempias dari pembinaan ini hampir RM 7 juta adalah ehsan dari kerajaan pusat yang prihatin dimana dapat kita lihat kerajaan Pulau Pinang langsung tak ambil berat untuk peka terhadap nasib nelayan walaupun infrastruktur ini dibangunkan demi untuk kemajuan dan kerancakan ekonomi Pulau Pinang.

Inilah wajah sebenar Pakatan Rakyat yang mentadbir Pulau Pinang.

Untuk lebih lanjut, sila ke http://www.jambatankedua.com.my/webv1/

3 comments:

Anonymous said...

aku nelayan partime tak merasa apa pampasan...

yg aku dapat ialah pangpengsan tapi aku tetap bersyukur kerna struktur tiang jambatan no 2 ni telah mendatangkan untung kat aku dgn hasil tangkapan semilang,jenahak,kerapu dan ikan merah...

pendapatan aku pun lebih dari nelayan yg ketagih duit kerajaan pusat dalam memberi pampasan...

turun laut seminggu sekali minta pampasan macam penagih dadah nak amik modal beli heroin...
yg aku tak puas hati tu nelayan ni semua puak pakatan harami...

pejuang hamas...

pukimaq said...

Patutnya dibina satu jambatan khusus untuk homo cun macam aku nih.....

Anonymous said...

nanti hang tengok la cun tak cun malaikat yang lempang hang dlm kubur nanti..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...