Pecah Court! 100,000 Balaci Anwar Turun!

pic hiasan
Pakatan Rakyat (PR) dijangka menggerakkan 100,000 ahlinya bagi menyokong kempen Bebas Anwar 901 di pekarangan kompleks mahkamah Jalan Duta di sini Isnin depan.

Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Abd Rani Osman berkata, sokongan padu terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu akan diterjemahkan dalam pehimpunan besar-besaran itu nanti.

"Kita tidak takut untuk menggerakkan perhimpunan ini kerana ada peruntukan dalam Perlembagaan yang membenarkan kita berhimpun secara aman.-SH

Nampaknya kali ini puak PAS berjanji akan beri sokongan secara padu bagi menggerakkan ahli mereka turun berdemo depan mahkamah minggu depan dalam keputusan kes Anwar.

Sama-sama la kita tunggu, cecah ke tak 100,000 seperti yang dijanjikan. Jangan nanti 1ooo pun tak sampai. Rakyat dah malas buang masa buat kerja tak berfaedah ni!


A.S nasihat kepada pecacai Anwar, tak payah turun, buang masa saja. Baik pi kerja cari rezeki. Kalau yang ditangkap nanti itu penjawat awam atau swasta yang boleh dikenakan tindakan buang kerja, awat ingat Anwar nak bagi anak bini mentekedarah ke nanti?


Jangan jadi bodoh, perjuangkan seorang individu yang langsung tiada nilai moralnya.

4 comments:

Anonymous said...

Salam Bro...

Kalau jadi begitu tentulah hebat seorang DSAI ini, kan?

Anonymous said...

Betul tu AS, hanya orang gila saja yang akan menyahut seruan orang gila... he he he he

Anonymous said...

Hanya orang melayu yang bodoh dan sempit otak ja akan turun. Cina cina semua senang lenang buat kerja di pejabat bergaji tinggi dan tak ada track rekod membabi buta mcm orang melayu.

Tahniah buat orang cina yang mementingkan masa depan dan pencapaian yang gemilang untuk berada di puncak yang tinggi manakala orang melayu bakal merudum dikaki seorg bernama Anwar ibrahim. Orang cina banyak bijak laa cara mereka "menghapuskan" hak orang melayu adalah dgn membiarkan org melayu menjadi "gila", menjilat orang melayu didepan tetapi meludah tahap kuning dibelakang orang melayu yang mudah lupa dan cepat dirasuk oleh anasir anasir yang menracuni fikiran mereka. MALU oooo orang melayu baik ajar monyet panjat pokok kelapa daripada ajar "monyet" panjat pagar..

Pesarta Perhimpunan Bebas Anwar 901 said...

alah, termasuk saya 3 orang saja datang bang. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...