Geng Superbike Malaysia Ramai Yang Buat Macam Ni?


Sejuk hati aku tengok gambar ni..
Walaupun mereka geng motor besar konvoi secara berjemaah, namun kewajipan kepada Allah tetap juga mereka lakukan secara berjemaah..
Pemandangan ini sukar dilihat di Malaysia.. Bukan aku nak kata geng superbike ni pemalas sembahyang, aku nak bagi tau sebabnya di Malaysia ni selang beberapa KM ada saja masjid dan surau yang dibina oleh Kerajaan UMNO/BN..

Begitu juga dilebuh raya, setiap R n R dan hentian sebelah sentiasa ada kemudahan ruang solat dan surau.. Alhamdulillah.. Aku Syukur dapat tinggal di Malaysia..

3 comments:

Anonymous said...

aku rase ni bukan kat malaysia ni. cube tgk btol2. xkan la diorg saje2 nak solat atas tanah kalau ade masjid/surau selang beberapa km dr ctu ??? len kali nk tuduh, selidik dulu bro...ntah pape ntah.

Anonymous said...

dia tak kata pun kat malaysia. terang2 dia kata bukan kat malaysia. and dia tak tuduh apa pun. hehe

Anonymous said...

Kat malaysia org solat kt masjid,surau sbb tu x nmpk mcm dlm gmbr tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...