Ouch! Buah zakar pecah disepak

Tu dia! Inilah akibatnya bila suka berlakon, dan bila tak jadi lakonan, buruk padahnya! 
Begitulah jua drama lakonan juak pakatan dan kebelakangan ini dapat kita lihat seringkali terkantoi! 
Menipu lagi dengan rakyat! 
Depan berlakon baik, belakangg... cam haremmm 

 ************
pic hiasan

Seorang bekas ahli gusti profesional mengemukakan saman terhadap lawannya kerana menyepak bahagian sulitnya terlalu kuat hingga menyebabkan satu buah zakarnya pecah hingga terpaksa dibuang. John Levi Miller, 23, turut mengemukakan saman terhadap promoter yang mengatur perlawanan mereka tahun lalu.

Malah, Miller mendakwa, lawannya itu sepatutnya kalah kepadanya di gelanggang mengikut persetujuan sebelum perlawanan tetapi bertindak sebaliknya ketika bertarung. Dalam samannya, Miller mendakwa Clinton Woosley adalah ‘heel’, takrif merujuk kepada orang yang sudah dipilih untuk kalah dalam perlawanan itu Jun lalu, lapor akhbar The Courier-Journal di Louisville, Kentucky.

 Katanya, Woosley yang menggunakan nama Guido Andretti ketika bergusti menolak permintaannya supaya mereka merancang pertarungan seperti biasa dilakukan sebaliknya menyatakan sudah faham dan akan berakhir seperti dirancang. Bagaimanapun, Woosley cuba menang perlawanan mereka dan membuat sepakan kuat ke bahagian sulitnya, kata Miller.

 Menurut maklumat laman web gusti, Miller dilaporkan sebagai seorang ahli gusti muka baru WWE yang menggunakan nama ‘The Playboy J-Millz. ’Peguam Miller, Larry Wilder dari Jeffersonville, memberitahu akhbar bahawa anak guamnya meletakkan ais pada bahagian sulitnya selepas pulang daripada perlawanan dengan Woosley. Oleh kerana keadaan tidak semakin baik, Miller mengunjungi hospital keesokannya apabila doktor memutuskan untuk membuang buah zakar sebelah kanannya yang pecah.

Promoter perlawanan, Sam Cosby, pemilik ‘Coliseum Championship Wrestling’ yang menaja pertarungan menyifatkan keterangan Miller tidak benar.Katanya, Miller menang perlawanan itu seperti yang dirancang dan tidak memberitahu mengalami sebarang kecederaan.“Dia tidak pula mengadu apa-apa,” kata Cosby.– Agensi

2 comments:

Unknown said...

Boleh lihat zakar awak dak??😍😍

Unknown said...

Boleh lihat awak zakar dak??😍😍😘😘😍

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...