Hot! Kadiaq Si Tanggang Tua Memulakan Ceramah Pertamanya Bersama PAS DI Baling!!

Amboi si Kadiaq ni! Makin hari makin melampau nampaknya.!
Selepas puas hang menikmati kesenangan & membina mahligai indah nun di Tawar apabila semasa bersama UMNO, maka beginilah jadinya kesudahan hang!
Kadiaq sewajarnya dilempang barang sedas dua kerana tidak tahu mengenang budi dan jasa dan memalukan serta menghina pengundinya .. 
Kesian, setelah kecewa kerana tak dapat tempat dalam umno, Kadiaq cuba pulak dalam pas sebab pemimpin silih berganti jadi bila dah tiba masa berundur kena la akui. 
Kalau tak mengaku ni la jadinya. Dulu ludah pas sekarang jilat pulak..
Pakai la 'bow' tu baru ada umpphh!!

Gambar yang diambil ini menunjukkan Kadiaq secara terangan dah mula beceramah yang pertama di pentas ceramah bersama Hadi Awang & Ostad Zizan di Kupang, Baling semalam. Kenapa tak isytiharkan terus yang hang akan join PAS di situ??

Hari tu kata masih sayangkan UMNO konon!! Pigidahhh
Dasar lidah bercabang! Cakapnya berbelit meamng tak boleh pakai lagi.

Mulai saat ini aku akan PANGKAH si kadiaq ni manusia yang tak mengenang budi dan tak bersyukur atas apa yang dinikmatinya selama ini.

Aku harapkan Datuk Azeez Rahim teruskan menggiatkan usaha untuk merampas kembali kerusi Parlimen Baling.

Tiada yang mustahil kerana majority rakyat dah sedar tentang permainan PAS yang munafiq dulu cakap lain sekarang cakap lain, dulu haram bersama kafir, sekarang mereka ynga dakap erat bersama si kapir!

5 comments:

Anonymous said...

nak dpt kontrak 100juta dari setaz jijann kutt...wat apa pun halall toiyibah.

Anonymous said...

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka yang paling hebat seksaannya.

Anonymous said...

Kadiaq,Kadiaq what re u trying to prove.Kau ini betul2 manusia yang tidak bersyukur dan tak mengenang budi.Please be realistic that your are not going anywhere,only make people lost respect toward u and hate u.Aku rasa mangkok ini bukan sahaja kulitnya hitam gelegap tapi hatinya lebeh dari itu.Mari kita ramai2 doakan agar Makhlok Allah ini sedar diri dan insaf dan tidak dihanyut perasaan.

Anonymous said...

woi kadiaq...hang dok kelepiaq apa kat atas pentas tu...hang kalau kelepiaq peliaq hang memang pakar la...piirahhh...piaq piaq piaq

Anonymous said...

kesian benor awok kat kome ni....kome ni bleh ke edok bw bukti ble bercakap....takat ambik berite tepi jalan...ape barang...Ape2 pun Awok doakan BALING tetap dibawah pemerintahan PAS...kembalilah kome pade ajaran ISLAM....selamilah sejarah ISLAM...selongkar setiap sudut sejarah islam...kenape kome takut nak selami segalanye tentang ISLAM...Padahal waktu kome lahir dulu ayah kome laungkan di telinge kome dgn azan...itu patutnye sebanyak2 syukur patut kemo ucapkan...setelah itu kome lupakan tentang azan tu...kemudian dipengakhiran hidup yang mcmmn pun kite tak tahu...masih bersama azan ke edok...doaku agr pengakhiranku,ibu bapa ku ,ahli keluargaku,sanak saudaraku,guru2ku,sahabat2 seperjuangan ku serta semua pemimpin islam,agar pengakhiran hidup kami dgn shahadah Laa Ilaha Illallah,Muhammad Rasullullah... ape2 pun hidup didalam istiqamah islam itu indah...selami ISLAM baru kome nmpk ape yang benar dan apa yang sebaliknye...jgn terus bersame amarah kerana amarah itu datangnye dari syaitan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...