Nizar! Hang Wayang Kuat Sangat Noo! Tapi kantoi! (Gambar-Gambar))


Kira-kira 300 aktivis dari Jaringan Aktivis Alam Sekitar Perak berhimpun di hadapan pintu masuk pejabat Vale di Teluk Rubiah, di sini, kelmarin bagi membantah operasi syarikat dari Brazil di kawasan peranginan itu.  
 Himpunan yang berlangsung di dalam hujan itu turut dihadiri bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang juga Adun Pasir Panjang; Adun Sitiawan, Datuk Ngeh Koo Ham; Adun Canning dan beberapa ADUN Pakatan lain.

Surat diatas membuktikan segalanya. Jika benar Nizar peka terhadap isu alam sekitar pada masa itu, kenapa tidak saja ia membatalkan serta merta cadangan projek di Teluk Rubiah tersebut.

Malahan dari surat diatas, kita dapat nampak kerjasama penuh dan erat yang diberikan oleh Kerajaan Negeri Perak yang ditadbir oleh Nizar pada masa itu dan tiada langsung unsur membantah cadangan projek tersebut.

Nampak sangat semua ni tak lebih dari nak jadikan isu politik. Sanggup si munafik Nizar ni tak menyatakan hal sebenar kepada rakyat bahawa dia yang bekerjasama penuh memberikan kebenaran untuk projek tersebut dan sanggup bermuka-muka mengepelai himpunan bantahan projek yang dia sendiri luluskan!!

Korang nilaikanlah kemunafikan seorang manusia hipokrit bernama Nizar Jamaluddin!!

2 comments:

manjung said...

macam haramjadah la anak cina nizal seko ni...itu saja ayat yang mampu aku kata...

Anonymous said...

dia terlupa jerat yg dipasang terkena kaki sendiri,tapi tetap menyalahkan orang lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...