UMNO Memang kaki Penipu!!

Seingat aku, aku tak pernah ditipu oleh UMNO,
kalau individu dalam UMNO tu memang ada yang kaki penipu, tapi beberapa kerat sahaja yang mana berjuang demi kepentingan diri?

Tentang UMNO menipu, aku tak pernah ditipu..tapi lain pula dengan individu dalam pembangkang..hingga sanggup mengatakan parti mereka (PAS la) adalah Parti yang menjamin syurga...

yang parti 1 lagi pulak, menjanji pelbagai oleh ketuanya (AnuWAR la)..hinggakan segalanya nak bagi free, kononnya hak rakyat..padahal kerajaan yang dah ada, telah lama memeberikan hak rakyat...dengan mewujudkan peluang serta ruang untuk rakyat mencari rezeki.

Bukan sahaja rakyat, bukan rakyat negara Malaysia sendiri pun sanggup bersabung nyawa nak datang ke Malaysia kerana nak menikmati peluang dan ruang tersebut.

Tapi aku hairan, dengan segala usaha kerajaan yang diketuai UMNO ini, UMNO masih dianggap penipu dan pelbagai lagi tohmahan dan nistaan yang buruk...
Entahlah, bagaimana lagi yang dimahukan segelintir golongan yang kononnya rasa mereka tertipu ini...hinggakan segalanya yang dibuat kerajaan yang diketuai UMNO, dikatakan tipu dan salah. Sedangkan individu yg kaki auta dan pembohong pula (yzng menjanjikan pelbagai mimpi indah) mereka percaya dan mengatakan dia bercakap benar dan difitnah..

1 comment:

Anonymous said...

kalau terlebih minum arak bleh pening dan khayal...

kalau terlebih minum air kencing anwar meme sial seumur hidup...

pejuang hamas...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...