Nuar memang layak 'diusir' dari Masjid. (Video)




Anwar Ibrahim dikatakan ingin memberi tazkirah di masjid lepas sembahyang sunat maghrib. Pihak Masjid tidak benarkan Anwar memberi tazkirah. Salahuddin Ayub pun ada bersama. Tindakan ini menyebabkan pengikut-pengikutnya yang ada yang datang dari jauh untuk mendengar Anwar 'bertazkirah' kecewa.


Sendiri mau paham la, tauliah abuk apa pun tadak, ditambah dengan kredibiliti seksual yang amat diragui, sudah pasti pihak pengurusan masjid berhak untuk melarang Anwar dari menipu rakyat di dalam masjid.


Tapi pihak masjid melarang Anwar secara yang cukup berhemah, bukan 'menghalau' sebagaimana yang difitnah oleh puak pakatan haram jadah! 
Dah tu pula, untuk  ada tazkirah pada masa yang sama di masjid berkenaan Kenapa Anwar dan para balaci-balacinyanya tidak terus menunggu sama dalam masjid sementara menantikan solat Isyak secra beramai-ramai.


Nampak sangat puak fcukatan haram termasuk PAS ingin gunakan masjid digunakan untuk kepentingan politik sahaja. Bukannya beribadat dengan ikhlas demi Allah swt. Bila Nwar blah, semua pakat blah ramai-ramai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...