Bukti Jelas Azhar Idrus Memang Totok PAS

Si Ostad Azhar Idrus di majlis penyerahan borang masuk PAS di Chowkit bersama Hadi Awang!
Waa Chowkitt tuu...

Itu pasal le Ostad politik ni kalau hentam UMNO sekalipun aku dah tak heran sebab dalam setiap ceramah beliau pasti ada dikennenya untuk menghentam UMNO.

Azhar Idrus akan sedaya upaya mengaitkan UMNO dengan dosa walhal parti PAS yang munafik dan penuh penyelewangan politik itu ditatang bagai minyak yang penuh.
Mengapa Azhar Idrus tak berani hentam Hadi Awang yang 'menutup buku' perjuangan hukum hudud menjadi
ke arah negara berkebajikan yang dah lama dilakukan oleh UMNO?

Azhar Idrus sebenarnya Ostad PAS yang takde pendidikan tinggi formal dalam bidang agamapun, bukannya Ustaz sejati yang nawaitu niat hendak menyampaikan ilmu yang tak bias kepada mana-mana pihak.

Apapun, yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan..


8 comments:

Anonymous said...

kesian kat penjual agama nie(azhar idrus)...

makin ko kupas kesesatan org makin teserlah la ko yg sesat...

dasar mulut hapak meme patut dok dalam PARTI ANJING SETIA...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Ustaz Azhar Idrus ialah ustaz pro-PAS. Dia memang suka mengutuk BN, buat tuduhan bukan-bukan tanpa fakta yang sahih. Kalau nak menimba ilmu ugama, lebih baik belajar dengan ustaz lain yang tidak bias,tidak mengaibkan orang dengan lawak jenaka yang tidak kena pada tempat dan tidak menggelar orang yang tidak sependapat dengannya dengan gelaran "Anjing" dan "Dajjal".Ustaz Fathul Bari, Ustaz Fazlan, Ustaz Zahazan,Ustaz Kazim dan ramai lagi adalah lebih baik daripada dia dari segi akhlak dan tutur kata mereka dalam menyampaikan ilmu ugama.

faiz fakhirin said...

apa yg diberitahu oleh ustaz azhar adalah betul. cara penyampaian yang selamba. umat islam akan semakin berpecah jika kita sendiri memecahkannya dengan pelbagai group. Jangan di masa akan datang, kita dihukum oleh generasi baru atas kesilapan kita sendiri.

Anonymous said...

ostad bodu.......ceramahnya hsnya merapu...sesuai untuk orang pas dan pkr....org umno minat gak ke?..aku yg non parti ni langsung tak ada minat...memang bodo ostad ni..

anoymous said...

Saya cuba dengar dan lihat juga ceramahnya dalam u-tube,memang cara penyampaiannya agak menarik terutama gulungan muda,tapi bila dia menuduh ulama muda yang masuk umno dapat berpuluh ribu dan terus jadi kaya tampa memberikan bukti saya dah agak memang ini spesis pas dan pkr juga,memang jauh panggang dari api kalau nak dibandingkan dengan cara penyampaian ustaz Kazim,Fathul Bari dan Zahazan....tertanya juga apa kelulusan yang dia ada ya.....???

Anonymous said...

SIAPA YG TOLAK PENYATUAN ORG ISLAM KAT MALAYSIA NIE?BUKAN KAUM PAS KER????USTAZ AZHAR NIE BERCERAMAH PENUH DENGAN GELAK KETAWA TAKUT ILMU YG DISAMPAIKAN TU HILANG BERSAMA DERAI KETAWA TUE..

Anonymous said...

erm.. pada aku semua ustaz2 ni tak bley pakai.. sebab doploh pat jam dgn syariat je.. tu sebab boleh wujud syiah dikalangan melayu.. padahal 3/4 dlm alquran tu semua cerita tentang allah, 1/4 je pasal dunia.. tapi tak semua ustaz2 ni berani kupas tentang allah.. sebab apa? haa... TAKOT silap, takot terpesong, TAKOT tak paham!! tak percaya bilang berapa bnyk makiyah brapa bnyk madaniyah...

Anonymous said...

erm.. pada aku semua ustaz2 ni tak bley pakai.. sebab doploh pat jam dgn syariat je.. tu sebab boleh wujud syiah dikalangan melayu.. padahal 3/4 dlm alquran tu semua cerita tentang allah, 1/4 je pasal dunia.. tapi tak semua ustaz2 ni berani kupas tentang allah.. sebab apa? haa... TAKOT silap, takot terpesong, TAKOT tak paham!! tak percaya bilang berapa bnyk makiyah brapa bnyk madaniyah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...