Pemuda hamPAS Penang Pantas Bela Guan Eng Laknatullah! PM dan Menteri Lantak Pi Lah!

Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang mengutuk tindakan Perkasa kerana begitu biadap mengadakan upacara pengkebumian di depan kediaman Ketua Menteri, Lim Guan Eng tanpa memikirkan risiko pandangan orang bukan Islam terhadap Islam. 
Setiausahanya, Ustaz Afnan Hamimi Taib Azamuden menegaskan, sebagai sebuah Badan Bukan Kerajaan (NGO) Melayu Perkasa seharusnya malu sebab melakukan sesuatu perbuatan yang tidak bertamadun dan tidak mengambarkan kesopanan yang tinggi. 
"DPPNPP mengutuk tindakan Perkasa mengadakan upacara pengkebumian di depan rumah Ketua Menteri. Ia satu tindakan yang begitu biadap dan tidak mencerminkan kesopanan sebagai orang Melayu yang terkenal dengan budi perkerti yang luhur, " ujarnya dalam satu kenyataan.-Haprak Daily
****************
Uii.. Cargas betul pemuda hamPAS penang ni buat stetment bela si Guan Eng kapir laknat ni!


Ironinya disini jelas menunjukkan demi Guan Eng big brother mereka, puak pemuda PAS Penang ni ternyata bacul dan dayus. Dengan si kapir laknatullah ini mati-matian kutuk perkasa tak bertamadun, tak sopan dan semuanya buruk belaka. Segalanya dilakukan hanya untuk membodek dengan harapan Guan Eng nampak mereka buat kerja.


Tapi tindakan mahasewel bangang yang 2-3 kerat melakukan tindakan serupa kepada PM dan Menteri KPT yang sesyahadah dengan mereka, mereka menikus dan tak mustahil jauh disudut hati mereka menyokong perbuatan tersebut.


Munafiq sekali pemuda PAS Penang!
Tindakan ni bertamadun kata pemuda hamPAS!

2 comments:

Anonymous said...

pemuda hamPAS x tahu LGE dan DAP bt PAS mcm HAMPAS...x sedar diri lagi puak2 hamPAS ni...BODOH BANGANG..

Aslan said...

Memang hampas betul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...