Bukan Setakat Lambang kati, Logo UMNO Juga Ada Persamaa Jelas!!



Lagi persamaan jelas logo Ikhwanul Muslimin yang tidak disebarkan oleh Ahli PAS!
Suatu suratan atau kebetulan?



Di Mesir, Ikhwanul Muslimin akhirnya berjaya juga membentuk Kerajaan setelah bertahun-tahun ditindas dan dinafikan hak mereka. Menariknya, mereka menggunakan logo DACING sebagai lambang parti mereka. Sama seperti BN.

Di Malaysia, Pas sering menyamakan nasib dan perjuangan mereka seperti Ikhwanul Muslimin. Memang benar Ikhwanul Muslimin ini didukungi oleh golongan ahli ugama Mesir, namun satu perkara yang pasti adalah mereka tidak menjadi boneka kepada orang kafir sepertimana Pas menjadi anjing belaan kepada DAP!

Dasar mereka juga sentiasa konsisten. Sebab itulah, apabila rejim Mubarak ditumbangkan, rakyat masih lagi mahu memilih Ikhwanul Muslimin sebagai Kerajaan. Bukan seperti Pas yang sekejap mahu Negara Islam sekejap Berkebajikan, sekejap mahu Hudud dan sekejap tidak.

Namun, masa yang akan menentukan segalanya. Kalau diperhatikan US nampaknya tidak mempunyai masalah dengan Presiden baru Mesir walaupun beliau dari parti Islamis. Kami harap rakyat Mesir telah membuat percaturan masa depan mereka dengan tepat apabila memilih Morsi sebagai Presiden baru mereka.

Walau apa pun, petanda Allah SWT kepada rakyat Malaysia sangat jelas. Allah hanya meredhai parti yang menggunakan logo DACING sahaja sebagai Kerajaan! Insya Allah! -MyMassa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...