Gelabah Biawak Puak PAS Akhirnya Terlerai! Puas Hati??

Nah! Aku bagi merah punya untuk pecacai pakatan tatap!
Kelam kabut sangat menggelabah tak ketahuan hala pasal ucapan tahniah PM kepada Dr Mohamad Morshi!
Korang tu sampah je, Ucap tahniah berbuih mulut pun dia pakai yang rasmi dari kerajaan Malaysia.
Cam syial je puak pakatan ni kekadang aku tengok, bab ucap tahniah pun dah macam kena sawan!
Nak tunjuk hero tak kena pada tempatnya.
Akhirnya diri sendiri yang maluu...

**********************


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menghantar perutusan tahniah kepada Mohammed Morsi, yang hari ini mengangkat sumpah sebagai Presiden Mesir yang baru. Menurut kenyataan Kementerian Luar, Perdana Menteri juga melahirkan keyakinan bahawa di bawah kepimpinan Morsi, proses transformasi ke arah demokrasi di Mesir akan menunjukkan kemajuan yang signifikan. 


 "Datuk Seri Najib optimis bahawa dengan ketokohan dinamik presiden, Mesir akan terus memainkan peranan penting dalam arena antarabangsa demi kesejahteraan umat Islam dan masyarakat dunia," kata kenyataan itu. 


 Najib juga berharap untuk bekerjasama rapat dengan Morsi dalam menerokai bidang baru yang berpotensi di samping mengukuhkan hubungan rapat dan persaudaraan yang sedia terjalin antara Malaysia dan Mesir.-Bernama
PAS Yang Perasan nak Mampus! Pas & Ikhwanul Muslimin jauh panggang dari api!

Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) mendesak agar Kerajaan Malaysia segera mengiktiraf keputusan rakyat Mesir dan Dr Mohamed Morsi sebagai presiden baru negara itu.

 “Saya mewakili Dewan Pemuda PAS Malaysia merakamkan ucapan tahniah kepada rakyat Negara Mesir setelah dapat melalui satu proses sistem pilihanraya bagi menentukan pemerintah terbaru Mesir kini,” ujar Pengerusi Lajnah Antarabangsa merangkap Naib Ketua DPPM, Dr Raja Ahmad Iskandar.

AS-satu kenyataan meroyan dari pemuda PAS nak desak-desak PM kita.
Tau le PM nak buat apa, menggelabah biawak la budak pas ni!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...