Sadis! Video Muslim & Muslimah Syria di tanam hidup-hidup tanpa pakaian!!

Video ini adalah rakaman rahsia yang terbongkar, salah satu kebiadaban pasukan rezim Syi'ah Nusairi pimpinan Bashar Assad.

Video yang berdasarkan catatan di Youtube ini adalah tahun 2011 yang tidak diketahui di wilayah mana. Video ini menunjukkan sejumlah muslim Syria ditanam hidup-hidup, sambil pakaian mereka telah dicabut oleh rejim tentara Asad di sebuah tempat.

 Semoga Allah melaknat orang-orang yang menyiksa dan membunuh kaum Muslimin tanpa hak. Ini adalah sebahagian daripada sejumlah bukti kekejaman rezim Syi'ah Nusairi di Syria.

Beginilah perangai puak-puak syiah yang kejam! Masih ada yang nak menafikannya lagi kononnya syiah di jalan yang benar?

Buat pecacai pakatan, hargailah kemanan dan kesejahteraan yang ada di bumi Malaysia di bawah kerajaan BN yang mempunyai pemimpin yang cukup bertolenrasi. Apa lagi yang kalian mahukan?

Kejamkah pemimpin Malaysia sepertimana yang difitnah oleh pecacai puak pakatan dibandingkan dengan pemerintah di video ini? Adakah ini yang kaliang inginkan?

4 comments:

Anonymous said...

Mana ada aman... tiap2 hari telinga aku sakit menonton berita perdana cerita2 fitnah aib dan pembohong.... aku rela negara ni diperintah oleh pembangkang dari BN.. sebab BN pembohong penipu sanggup ambil duit KWSP untuk membeli undi.. skrg ni negara dah tinggi defisitnya... mana najib mau cari ganti? mau keluarkan lagi bon ka?

Anonymous said...

Sapa yang bohong,nampaknya kau tu yang kena bohong dgn pembangkang,guna la akal sikit bila nak cakap tu,puak2 yang kau sokong tu memang cukup haprak tau dak,kau tu salah seorang yang berjaya di bohongi mereka,fikirlah dengan bijak kawan.....

Anonymous said...

adoiii..aku igt betul2 kne tnam idup2..agak2 la bro,klu cedok guna tgn cmtu smpai kiamat pun xsiap kambus..ni dorg juz nk uji mental laki2 n pmpn2 dlm lubang 2.

Anonymous said...

ano 7sept-aku rse ko yg mental.klu lubang pn dh siap,xkn nk bt tanam sayur kot..tntera syiah n tikam,hempuk batu kt org pn snggup.mustahil tanam org xbleh bt..towards thinking la bro

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...