Siapakah Anjing UMNO Yang Dimaksudkan Di Stadium Darul Aman Semalam?

Korang tengok le SS dari blog pro pakatan.
Indah sekali bahasanya..

Atas alasan apa mereka tu digelar 'anjing umno'
Adakah ini bahasa yang diajar oleh pimpinan PAS kepada orang yang tak sependapat dengan mereka walaupun mereka itu saudara sesyahadah?

PAS hanya menjual Islam di atas kertas dan bibir sahaja namun realitynya sikap, kelakuan dan tingkah laku perbuatan mereka amat hina dina dan menjengkelkan sekali.
Lihatlah bahasa 'ahli syurga' diatas dan dari  itulah kita dapat nilaikan tahap mentality juak-juak dan bloger pakatan haram.

1 comment:

anjing said...

Saya seorang Melayu Islam pernah beberapa kali bertempur dengan Pengganas Komunis dari PKM..setiap kali berlaku pertempuran,,Pengganas tersebut akan berkata...."hoi anjing"...."hoi Melayu serah dirilah"..ungkapan sama juga di luahkan oleh PAS yang memanggil Polis sebagai "anjing"...lantaran itu saya membuat keputusan bahawa Pas DAN pkM@KOMUNIS adalah sama kerana menggunkan istilah ataupun perkataan "ANJING"....dengan ini saya membuat keputusan tidak menyokong PAS dalam mana-mana PRU walaupun kononnya PAS mengaku sebagai Islam yang di pimpin ulama...lihatlah pemimpin PAS seperti Mat Sabu, Nizar Jamaludin yang langsung tidak mempunyai akhlak Islam sebaliknya berperangai seperti anjing yang suka menyalak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...