Proton Lagi! Video Panas Amukan Seorang Pelanggan!


Baru-baru ini, aku pernah post satu artikel berkaitan 'amukan' seorang pembeli Proton Preve yang tak berpuashati diatas pelbagai masalah yang timbul terhadap kereta yang baru dibelinya di SINI.



Kali ni berlaku pula kes seorang pembeli Proton yang mengamuk sakan di sebuah pusat jualan Proton kerana masalah yang timbul terhadap kereta proton yang dibelinya itu masih tak dapat dselesaikan segera.


Ya, ada orang kata pelanggan ada hak menyuarakan ketidakpuasan hatinya.
Tapi bagi aku ini cara yang tidak beradap dan biadap di khalayak ramai. 
Kecoh dan riuh dibuatnya sebab dia seorang. Bukannya tak boleh selesai dengan cara yang elok! Nak tunjuk samseng tak kena tempatnya!
Sehinggakan jurujual yang tidak fasih berbahasa Inggeris disuruhnya letak jawatan.
Tapi aku respek staff-staff di situ yang 'cool' melayan karenah pelanggan biadap itu.


Halo.. Ini Malaysia. Bahasa rasmi bahasa Melayu.
Jangan sebab terlalu bangga dengan B.I dihinanya orang lain yang mencari rezeki!


Cuma diharapkan Proton meningkatkan khidmat selepas jualannya selepas ini. Sebarang permasalahan pelanggan tolong selesaikan dengan segera dan efisien.
Kes ini pun kes terpencil. Dalam 1,000, ada la 3-4 kes kot seumpama ini. Majority besar pembeli proton rata-rata tiada masalah pun dengan kereta proton mereka.


Apapun, Proton tetap terbaik..





1 comment:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Itu semuan wayang Bro... Bangsa rasis ni kalau bab Proton merekalah yang kaki amuk... Tapi mereka pakai juga... Saja nak tunjuk Proton tak bagus sebab dimiliki oleh Orang Melayu... Cina tongkang tak sedar diri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...