Azwan Meroyan Kembali Bersama #jijikTV3 nya..

Akibat tak tahan dengan rayuan ibunya sendiri yang terlalu kecewa dengan Azmin dan disiarkan dalam tv3, maka meroyanlah mamat lembut sorang ni.. Setelah rintihan seorang ibu disiarkan dalam satu slot Buletin Utama, Azwan Ali telah melancarkan kempen anti TV3 di twitter dengan menamakan #jijiktv3.
.
Azwan Ali harus terbuka hati untuk mengakui bahawa Azmin sememangnya seorang anak derhaka.Tidak pulang menjengah ibunya apatah lagi di hari raya.

Ini bukannya salah TV3. Mak Tom sendiri yang merelakannya dan mahukan semoga Azmin mendengar keluhan dan rintihan beliau yang kuciwa. Azwan dan Azmin sebenarnya yang jijik kerana memperlekehkan hati dan luahan perasaan seorang ibu kandung mereka sendiri terhadap anaknya.
Azmin sebagai seorang pemimpin besar haruslah menginsafi dan bertaubat dengan apa yang telah dia lakukan terhadap ibunya!

Bukan susah nak selesaikannya, pulang ke pangkuan ibu dan memohon kemaafan dari Mak Tom. Mudah sahaja! Kenapa perlu diperbesarkan isu ini dengan melakukan tindakan bodoh seperti ini?
Azwan harus sedar TV3 nilah yang banyak bagi Azwan job suatu masa ketika!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...