Polis Rakam Video Pelacur Dengan Pelanggan

Lima anggota polis diturunkan pangkat selepas didapati merakam video dua orang pelacur dalam keadaan telanjang bulat ketika melakukan soal siasat dalam suatu operasi membanteras kegiatan pelacuran. Klip video itu kemudiannya tersebar di internet.Jangan saspens!

Kelima-lima polis ini bukanlah anggota PDRM tetapi anggota polis Vietnam yang bertugas di daerah Quang Ninh yang letaknya di utara negara itu. Kelima-lima mereka diturunkan pangkat kerana didapati menyalahi etika dan disiplin pasukan tersebut.

Menurut sumber, seorang daripada enam anggota polis itu merakam kedua-dua pelacur itu bersama-sama dengan pelangan masing-masing untuk dijadikan sebagai sebahagian daripada bukti kes tersebut.

Klip itu menunjukkan wanita-wanita itu dalam keadaan tanpa pakaian di bilik hotel sementara beberapa orang polis berpakaian biasa kelihatan sedang menulis sesuatu. Kedua-dua wanita itu cuba menutup tubuh bogel mereka namun dihalang oleh polis-polis tersebut sementara salah seorang daripada mereka merakam proses tersebut.Klip itu walau bagaimanapun tersebar di internet.

Kejadian itu membangkitkan kemarahan masyarakat kerana perbuatan itu jelas membuktikan bahawa polis-polis itu telah menyalahgunakan kuasa mereka.Pihak polis Vietnam juga sedang menyiasat bagaimana video itu boleh tersebar di internet.

Published with Blogger-droid v2.0.8

5 comments:

Anonymous said...

orang UMNO/BN ni mmg tak bleh lepas dari seks dan lucah....

Anonymous said...

Ko tengokbgambar atas tu.
Blog cacamarba tu blog passs

Anonymous said...

pencacai pas dan pkr dah kantoi..hahaha

Anonymous said...

member aku,ajar isteri dia taat smpai jd bodo..sorg lg,tipu bini dia kononnya tak minum arak..bapak member aku bini dua,abaikan bini pertama,bodokan bini..bapak aku,pun bini ramai,jugak abaikan bini yg lain,lebihkan bini muda..pakcik aku,sombong dan berlagak atas kejayaan anak die...plg ganas sorg lagi member aku ni,minum arak,pelacur,dadah,seks bebas tgl x makan babi je lagi,depa suma yg aku sebut ni penyokong kuat pas..ape cite?

Anonymous said...

Orang PAS video lucah no. 1 munafik....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...