Terkini: Sorang Lagi Artis Wanita Hot Telah Bertudung! Bukan Kerna PAS Ok!!


Mengambil kesempatan untuk memulakan langkah penghijrahan yang baru dalam kehidupannya pada bulan ramadan yang mulia ini, pelakon dan pengacara, Sharifah Aleeya akui sudah mula berhijab pada tanggal 1 Ramadan lalu.

Namun begitu, Sharifah Aleya tidak mahu menjelaskan mengapa dan sebab apa dia mahu tampil dengan imej terbarunya.Mala, dia menganggap ianya sangat peribadi untuk dikongsi.

"Saya minta maaf kerana tidak dapat mengulas lanjut mengenai penghijrahan saya kerana bagi saya ianya sangat peribadi untuk dikongsi. Namun, sejak 1 ramadan lalu, saya sudah mula bertudung dan InsyaAllah ianya akan berkekalan hingga akhirnya.

"Alhamdulillah juga kerana sejak saya bertudung, ramai yang telah mendoakan yang terbaik untuk saya termasuk keluarga dan rakan-rakan. Mereka banyak memberikan sokonga., kata beliau.-murai.com

ALHAMDULILLAH. DAH BERTUDUNG TAPI TAKDE LA KECOH MACAM SORANG ARTIS NUN SIAP NAK TUNJUK LAGAK BAGAI!
INILAH CONTOH YANG KITA MAHUKAN. WASATIYYAH DALAM SEGALA HAL!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

Anonymous said...

apalah artis2 ni, pelik bertudung pun nak kecoh2...bertudung-bertudunglah tak payah nak canang2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...