Video Hangat Terbaru Dari Abby Yang Bikin Gempar Satu Malaya!


Petikan video inilah yang telah mencetuskan lagi siri kontroversi dari si Abby..


Tergamak dia memfitnah mengatakan Malaysia dalam bahaya.
Bahaya apa nya Abby? Malaysia akan lebih bahaya bila ramai manusia seperti hang yang menyebarkan fitnah dan 'fatwa' palsu yang boleh mengelirukan umat Islam!
Kenapa Abby tak salahkan ibu bapanya sendiri semasa zaman jahilnya dahulu??

Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia (ILMU) juga telahpun mendesak si Abby yang mendakwa bahawa lelaki memakai seluar pendek atas kepala lutut lebih tiga kali tidak boleh menjadi wali supaya mengemukakan dalil dan nas bagi menyokong hukum itu.
Cepat Abby cepat jawab, jangan lari..

Abby sekarang bukan lagi memberi kelebihan untuk PAS, malahan semakin lama Abby di pentas PAS, Abby dilihat semakin menjadi liabiliti kepada parti itu. Rakyat dilihat akan semakin membenci dan naik jelak apabila orang seperti Abby ada dalam PAS.

Patutla ada peraturan yang mewajibkan seseorang yang memberi ceramah/tazkirah mesti ada tauliah dari jabatan Agama, kalau mai 10 orang macam  Ostazah Abby, PASTI sebahagian umat Islam akan terkeliru dengan ajaran dan fitnah palsu.

8 comments:

Anonymous said...

kepala hotak kau lah Abby a.k.a janda gersang sb tu dia cakap cam tu!!!!

bhar zul said...

Wanita yang seorang ini semakin diberi komen semakin lah dia merasa dirinya di beri perhatian oleh umum.Berpengaruh sangat kah dia ini?. Ada masanya seperi tidak berbaloi - jangankan untok melihat mukanya - tetapi menulis mengenainya pun rasanya buang masa sahaja.Perlakuan dan tingkah Abby sebenarnya sangat menghiburkan.Dia perlihatkan seolah Islamnya lebih baik daripada agama Islam orang lain.Pengetahuannya mengenai politik dinegara jauh lebih mendalam dari orang lain. Sejak menyertai PAS dia tiba tiba menjadi riak.Ramai orang terpinga pinga dengan fatwa bodoh dan pelik pelik yang dikeluarkannya.Berupaya sangat kah dia ini mencalar UMNO dalam PRU nanti?

Anonymous said...

Pompuan sekor neh makin lebar dia buka mulut dia makin banyak lagi keBODOHan serta keBANGANGan dia terserlah...sama macam MAT SABU...

Spesis yg paling sesuai utk Mat Sabu......

Tong Kosong....bunyi kuat ISI TARAK..

Anonymous said...

tolong jangan tulis lagi pasai abby. pedulikan dia. naik menyampah tahap meloya dah ni. kalau pasai neelofa ka, pasai izara ka, ok la.

Anonymous said...


KITA ? AWAK LA TU YANG BUAT MACAM TU.

Anonymous said...


KITA ? AWAK JE YANG MACAM TU.....SELUAR SENDAT DAH BUANG KE ?

Anonymous said...

sabar abby..die org ni sume bangang..buat2 bijak je tu..x tau hukum hakam..sesat dlm terang..bior kan je..

Anonymous said...

Woi Abby Ababi, apa yang kau maksudkan kehidupan kita tidak mengikut syariat Islam....? Pada pandangan aku la, ko yang tak mengikut syariat Islam sama sekali. Satu lagi, kau kata kita kena pilih pemimpin dari kalangan kita, maksud kau kalangan orang islam la kan? betui tak? Kalau macam tu, semua pemimpin dalam Pakatan rakyat tu orang Islam ker? Kau nie betui2 la hati kaulu. Rasa aku kau dah gila meroyan. Patut la semua lelaki yang kau kejar tak mau.....hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...