Fuiyo! 20,000 Orang Membanjiri Ceramah Cikgu Mala & Mazlan Aliman!!

Sori, terlebih kosong banyak pulak.. Kahkahkah
Orang kata gambar boleh memberi seribu makna.


Semakin kerap dan galak Pas membuat ceramah semakin berkurangan pula yang mendengarnya.
Tandanya apa ya?

 Tandanya Pas yang bergabung dengan Pakatan Luar Tabie akan terus berkubur. Seperti gambar di atas ceramah Pas sedang berlangsung di Bandar Tenggara yang menampilkan penceramah penghasut terkenal Pas Mazlan Aliman dan bekas calong PRK Tenang yang meroyan kerana kehilangan jawatan jadi guru iaitu cikgu Mala. 

Kehadiran sebegini boleh dibilang dengan jari dengan pantas tak sampai 20 orang pun. Inilah kebangkitan anak Johor seperti yang di kecoh-kecohkan oleh Salahuddin Ayub yang terdesak nak jadi MB Johor. -Sumber gambar

2 comments:

Anonymous said...

orang dah tau ceramah pas ni dengan derma tin milo berkaki manusia seiring jalan,sekarang orang kena fikir 1000x sebelum pergi dengar ceramah,isi ceramah sama je dengan yg tersibar dari mulut kemulut atau sembang kedai kopi.

Anonymous said...

gambaq-gambaq macam ni tak boleh harap sangat. Kdg-kdg blogger ni terlebih poltik, letak gambar sebelum orang datang. Mmg la kosong. hampeh. walhal penuh (mcm Himpunan Hijau Alor Setar ari tu). Harap jntera BN jangan leka. Selagi PRU-13 blm selesai, kerja, kerja, kerja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...