Panas! Datuk Eskay Bakal Kembali Dengan Video Seks Terbaru Anwar?

Agak lama juga tidak kelihatan kelibat Datuk Sharzly Eskay Abdullah, nama yang tidak asing lagi buat rakyat Malaysia.
Individu inilah yang membuatkan Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya tidur tak lena mandi tak basah akibat satu pendedahan terbesar di Malaysia dimana Anwar Ibrahim 'bersama' dengan pelacur Cina(Cina Doll).

Rakyat Malaysia boleh lihat betapa mengelabahnya Anwar Ibrahim yang terpaksa tergesa-gesa membuat sidang akhbar untuk menangkis pendedahan itu. Malangnya tangkisan yang dibuat oleh Anwar membuatkan keazaman rakyat Malaysia lebih tahu lebih jauh mengenai pelakon sebenar yang mirip Anwar Ibrahim.

Rakyat juga boleh lihat betapa marahnya Anwar bila ditanya dimana jam Omeganya oleh seorang wartawan TV3 sehingga Anwar dan kuncu-kuncunya memboikot TV3 hanya kerana menanyakan dimana jam Omega dan kenapa tidak beri DNA untuk dibuat ujian.


Rakyat juga boleh lihat betapa terdesaknya Anwar terpaksa menggunakan Sam Ketot dan AMK untuk mengamuk apabila Trio 3 Datuk untuk membuktikan kebenaran video tersebut dan mereka terpaksa memakai baju kalis peluru untuk lafaz sumpah bahawa pendedahan tentang video seks adalah benar, Eskay juga memakai baju kalis peluru.

 
Siapa boleh lupa pada tindak tanduk terlampau Angkatan Muda Keadilan (AMK) buat kecoh dalam masjid itu kerana cuba menyekat mereka melafazkan sumpah.

Menurut Datuk eskay beliau akan muncul apabila tiba waktunya nanti. Ini bermakna masih ada lagi dalam simpanannya beberapa koleksi video Anwar dan pelacur Siam pula.
anwar-lif1xx

Datuk Eskay pernah berkata perjuangan belum selesai, saya mendedahkan video ini bukan niat saya untuk mencari nama tetapi demi rakyat Malaysia, saya akan dedahkan segala keburukan Anwar supaya rakyat Malaysia tidak tersalah pilih.
Memilih Anwar bermakna Malaysia akan ditimpa malapetaka. -Sumber

3 comments:

Anonymous said...

Memang sah hang bukan Anak Seberang tapi hang 'Anak Haram' yang meneruskan kerja2 fitnah,,bertaubatlah...

Anonymous said...

kalau dah Pakar pun kata sahih video tu mirip anwar 99% itu pun ada jugak yg kata ianya fitnah..

Anonymous said...

Beberapa jenis Saham yang dijangka terus meletup dipasaran dunia dan diantara termahal didunia sehingga kini ialah :}

1. Peranan Datuk Eskay;
2. Soalan wartawan dengan jam omega;
3. Kes cinadoll;
4. Ais krim jamban;
5. Doktor jamban...,

Jika ada sila tambah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...