Gambar Buletin Mutiara Sampah Tak Laku Yang Terdesak & bazir wang rakyat @cmlimguaneng



Gambar diatas baru je aku rakam di sebuah restoran berhampiran Nibong Tebal. Sebelum ni, ramai rakan-rakan dah bagitahu yang Guan Eng begitu terdesak sampaikan banyak gerai makan dan restoran di Pulau Pinang sudah diletakkan rak meletak buletin tersebut.

Tengoklah, untuk makluman korang Buletin sampah tersebut adalah edisi 16 oktober bermakna sudah hampir sebulan diletakkan di rak itu. Bagi free pun orang tak kebuloq. Aku tengok tak sampai pun setengah rak pun yg orang amik baca walaupun free. Kesian kan? Itu tak kira yang dihantar dari rumah ke rumah terutamanya di taman perumahan dan kemudiannya tuan rumah terus buang ke tong sampah ataupun dibuat lap jub0!

Dan lebih menunjukkan kebodohan pecacai pakatan ialah diletakkan propaganda murahan buletin ini dalam edisi bahasa inggeris, cina dan tamil di tempat yang dikunjungi majority besar org melayu. Tak ke kerja bodoh namanya?

Bila dah tak laku walaupun percuma, maka buanglah duit rakyat sebagaimana yang dilaporkan sebanyak lebih RM 8 juta telah hangus hanya untuk berita sampah dan tak lebih untuk mempopularitykan si Guan Eng.

P/s: Guan Eng! Lu bukan tokong lagi.di Penang.Manyak wa sembang dgn org cina dia olang sudah benci sama lu atas beberapa sebab. Bersedialah lu untuk diterajang balik ke Melaka.

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

Anonymous said...

dikawasan rumah saya di bayan lepas dia orang taruh 2-3 naskah dalam peti surat tiap2 rumah... bodo punya orang buat semak saja...

Anonymous said...

kat flat aku berlambak aku kutip jual kat kedai barang2 lusuh dpt juga duit minyak motor.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...