Gempaqq! Bas Mewah 2 Tingkat Nuar Tersangkut Di Flyover? (Pics Inside)

Sekali bukan daa.. Ini bas ekspres Transnasional..
Harap pemandu-pemandu bas ekspres 2 tingkat lebih berhati-hati selepas ini.

Kalau jadi kat bas mewah Anwar PUN bagus juga sebab puak-puak ni dilihat sekarang makin riak, sombong dan angkuh dengan rakyat.
Naiklah bas mewah tu kehulu ke hiliaq asyik duk pembohong rakyat serta tak habis-habis memfitnah UMNO Barisan Nasional tanpa mengira halal dan haram atau pahala dan dosa.

Namun dapat dilihat senario menarik kebelakangan ini, rombongan bas mewah si Anwar ke seluruh pelusuk semenanjung Malaysia dilihat mendapat sambutan yang semakin hambar dari rakyat setempat. 
Takkira dimana jua, jumlah pengunjung yang hadir menyaksikan Anwar ketika berucap dihadapan basnya jarang sangat melebih 1,000 orang. 

Mungkin rakyat dah muak dan bosan dengan Anwar agaknya.. 
Dikesempatan ini aku kongsikan catatan perjalanan Anwar dengan bas  mewahnya ke Nibong Tebal, baru-baru ini. Juga hambarrr!!

KEHADIRAN ANWAR DI PARLIMEN NIBONG TEBAL. SAMBUTAN HAMBAR -BADAR KHUBRO
NUAR BRAHIM MEMULAKAN UCAPAN DALAM SIRI JELAJAH PEMBOHONGAN

TU DIAA PENUH PADANG AWAM BERSEBELAHAN PASAR AWAM BANDAR TASEK MUTIARA . ADA DEKAT 5000 ORANG.. HA HA ...

NUAR DENGAN MEGAH MENCABAR DATO NAJIB BERDEBAT. DIA KATA DATO NAJIB PENAKUT

 PENUH KAN PADANG AWAM DENGAN 5000 KEHADIRAN PARLIMEN NIBONG TEBAL. OPPSS DALAM 1000 JE KOT
AKU TERPAKSA AMBIL JUGA PIC  NAK BAGI NAMPAK ORANG RAMAI DATANG. TIDAK KASIHAN PLAK KALAU TULIS KAT SINI 2000 DARIPADA 5000 JANGAKAAN HADIR

NUAR DOK MEMBOHONG LAGI. GUNA AYAT AYAT PENEGASAN

Baru-baru ini tepat jam 11.40 pagi nuar and the geng selamat sampai dengan bas yang di simbah cat dan dibaling batu sewaktu berada di kelantan dan melaka.namun kehadiran nuar kali ini tidak ada unsur provokasi daripada pihak beliau sendiri. bas mewah yang bernilai hampir rm 1 juta dengan menggunakan wang rakyat digunakan untuk di bawa ke sana sini .

Seperti biasa nuar akan membuka ceramahnya dengan ayat ayat manis. penuh rayuan dan di pertengahannya satu persatu dia balun dato najib dan bajet 2013. katanya dato najib takut berdebat dengannya sehingga sekarang dan bajet 2013 ialah bajet kroni. lalu dikupas oleh nuar berapa jumlah yang rakyat dapat dari bajet 2013 . yang lain lain lagi akan diperolehi oleh kroni bn.

Penganjur menyasarkan 3000 ke 5000 orang yang akan hadir. bagi memastikan ramai yang akan hadir ke majlis nuar ini maka kerajaan negeri dan penganjur PKR Nibong Tebal telah mengadakan perkara berikut :

1. pertandingan tarik tali yang disertai  19 pasukan ( 500 orang termasuk penyokong )
2. penyerahan bantuan rm 100 untuk murid tahun 1 dan 4 dan tingkatan 1 dan 4. ( waris campur anak adalah dekat 800 orang .
3. yang lain lain datang kerana nak makan dan dijemput dari luar sebab nak cover supaya jumlah orang ramai.

Untuk pengetahuan semua kategori yang hadir seperti berikut :

1. 65 % orang luar dari sg bakap dan nibong tebal
2. 50% melayu , 30% India dan 20 % cina
3. penduduk tempatan dari sekitar bandar tasek mutiara, kepala gajah, puteri gunung , padang lalang dan tasek tak sampai 500 orang.

apapun BK ucap tahniahlah sebab nuar berjaya juga kumpul orang . kalaulah tak kerana penyerahan sumbangan dan pertandingan tarik tali dan majlis makan percuma , jawabnya dalam 500 orang adalah dok tercongok atas padang tu. tahniah kepada dr pripal singh yang bakal menggantikan yb makhtar. ranting pkr bandar tasek mutiara mendapat kredit kerana dah 2 kali pm bayangan hadir. berapa juta dapat peruntukan?

6 comments:

Anonymous said...

sikit2 debat. ingat orang lain tak de kerja macam dia ke. pila buat kerja. kang time pilihanraya ko nak berkempen mcm nak gila pun lantak la

Anonymous said...

sikit2 ajak najib berdebat, ingat dia tu teror sangat berdebat, anwar layak berdebat dengan cina doll jer! yg eloknya bas dua tingkat tu terjun gaung ngan anwar sekali, baru aman malaysia ni!

Anonymous said...

Cadangan buat PKR: Lain kali kalau anwar ibrahim datang berceramah, buka kaunter pemberian jam omega dan gambar bontot anwar secara percuma. Pasti ramai datang.

Anonymous said...

kalau

Anonymous said...

Benda-benda turun ni tak baik untuk negara. Kalau minyak turun,kereta turun, PTPTN free, tol free akan berkait dengan gaji turun tak naik2, subsidi turun atau tak ada langsung, peluang pekerjaan pun turun dan macam2 lagi peluang untuk memperbaiki kehidupan dan infrastruktur akan turun.

Anonymous said...

Nuar sebenarnya tak suka turun tapi suka TORON ... Bu*** lu lah Nuar ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...