(Pics) Perasmian Persidangan Pergerakan Pemuda, Wanita & Puteri Oleh Timbalan Presiden Umno(Rakan blogger tlg masuk ada msg penting)

Alhamdulillah, dengan bantuan rakan-rakan blogger yang sangat prihatin terhadap permasalahan aku, blog aku akhirnya dapat dipulihkan semula dari serangan malware.

Disini  dengan rendah diri aku memohon rakan blogger yang mana sebelum ini terpaksa membuang link aku yg sebelum ini dijangkiti virus sebelum ini hingga terkena tempias masalah ini semoga dapat memautkan semula link blog aku.

Jasa baik kalian aku dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.
Semoga perjuangan kita semua dapat menyumbangkan kepada kemenangan besar Umno/Bn dalam Pru13 ini. INSYALLAH..

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...