Alahai..Gambar-Gambar Budak Sekolah Kantoi Ber0men Di Tangga





Sepasang pelajar ditangkap ketika berkelakuan tak senonoh di tangga di sebuah sekolah menengah.
Seorang guru yang mendapat aduan perbuatan jijik ini berjaya 'menangkap' mereka dari terus asyik dihanyut hawa nafsu dan difahamkan mereka hanya baru nak 'ringan-ringan'.
Harap pihak sekolah mengenakan hukuman yang sewajarnya kepada pelajar-pelajar terbabit.

Masalah sosial di kalangan pelajar sekarang ini boleh dikatakan ditahap yang agak membimbangkan. Kerajaan telah melakukan pelbagai daya usaha untuk melahirkan pelajar beradab sopan dan berakhlak dengan mewajibkan pelajaran agama Islam di semua peringkat lapisan pelajar hingga ke tahap wajib lulus, mewujudkan kelas KAFA, mengadakan pelbagai program keagamaan namun masih berlaku jua perkara seumpama ini.

Pokok pangkalnya, didikan dari rumah adalah yang paling penting. Ibubapa harus mengawasi dan memberikan contoh yang terbaik kepada anak-anak. Dalam hal ini, jangan pula ada pihak nak main politik nak salahkan UMNO pula. Itu kurang bijak @ bodoh namanya.

3 comments:

Anonymous said...

Itulah jadinya kalau ibu bapa, guru agama, guru-guru, masyarakat sekeliling membiarkan perlakuan melampau remaja Muslim dalam apa keadaan pun, konon atas nama liberalisma yang menyamakan pemodenan dengan kemaksiatan! Dimanakah mereka letakkan tanggung jawab orang Islam dalam memahami Islam sebenar? MALU!!!!!!

Anonymous said...

Ini semua salah UMNO... kalau UMNO tak wujud, sudah tentu perkara sumbang begini tidak akan berlaku... Itu adalah yat terbaik dari pencacai PAS..hahahhaha

Anonymous said...

Hit the nail! anonymous 8.56PM.! Orang macam kaulah yang tidak menekankan kefahaman Islam yang menyebabkan maksiat macam ni berlaku. Kekhilafan, kelemahan, kebodohan diri sendiri kau akan persalahkan orang lain! Macam PAS kat Kelantan, sibok mengata dan mengkafir orang lain sedangkan ramai lebai-lebai PAS berpura dan bertopeng Islam yang "hanyut". Apa pula kurangnya dengan maksiat yang berlaku di Kelantan sekarang! Hentikanlah menunjuk telunjuk ke muka orang lain kerana empat jari telunjunjuk lagi menuju ke muka anda! Dasar tak tahu menari kata langit tinggi rendah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...