Dahsyat! 2 Remaja Tengok Bola Pun Kena Belasah Dengan Unit Anal PAS!

Hiasan

Hebat betui unit anal pas nih..
Setakat FRU pun selamba badak depa rempuh, apatah lagi remaja-remaja belasan tahun macam ni.

Mereka ada kuasa mutlak rupanya di mana mereka lah polis yang jaga keselamatan, mereka lah mahkamah yang jatuhkan hukuman dan mereka lah juga pelaksana hukuman.. semua dalam satu..

Sungguh islamik tindakan mereka ini ya!.. nampak kumpulan berkonvoi dan dengar bunyi motorsikal yang bising saja, terus mengganggap itu tindakan provokasi terhadap kepimpinan parti wajib dikenakan hukuman hudud dengan menerajang sapa-sapa yg sempat.

Kalau benar pun mereka menguatkan bunyi enjin takkan kena belasah sampai macam tu sekali patut tukar nama unit amal kepada unit pengganas baru budak-budak tu takut nak lalu kat situ.

Tapi aku tengok dah macam syaitan nak mengajar iblis cara nak masuk syurga berkat kepimpinan ularmak kot, kalau menang PRU macam mana la kelakuan mereka agaknya baru buat ceramah dah juah. Puih!!

4 comments:

Bingai @ Bangang said...

padahnya banyak sangat filem gengster Melayu sekarang. Ni sema salah UMNO agaknya. kah kah kah

Anonymous said...

bebudak yg kena belasah tu ngaku terima duit suruh nganjing kat tempat ceramah.

2 amaran lisan dah diberi dengan cara wasatiyyah mengikut kamus UMNO.

Rupa-rupanya memang jenis bingai aka bahalul tak bertempat. Tiusyen yag diberikan boleh membuat mereka mengenal semula abjad yang berbunyi "KAWASAN CERAMAH"

Aku rasa tak ada dalam dunia ni yang percaya monyet2 tu kena belasah kerana melalui jalan tersebut tanpa buat apa-apa yang dianggap ancaman.

Monyet2 tu pun berani buat laporan polis sbab ada "tangan ghaib dibelakangnya"

LAIN KALI, KALAU NAK SIAR CERITA, TENGOKLAH FAKTA. JANGAN SERUPA MONYET2 YANG DIBAYAR..


Jongang Tak Bangang
Parit Raja Darat
Batu Pahat

Brahim Nyior said...

Kekerasan bukan cara menyelesaikan masalah.

Kalau begini tindakan Unit AMAL PAS, memang taki perlu dihairankan sebab FRU pun deme langgar begitu sahaja.

Belum memerintah, undang-undang dah diletakkan di tepi. Kalau dah memerintah, boleh fikirkan apa akan mereka lakukan.

Fikir secara rasional dan bertindaklah ikut undang-undang. Jangan asyiuk menyalahkan pihak lain.

Hani Uzmaa said...

mana gambar belasahnya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...