Gambar Kebangkitan Rakyat Kelantan Memenuhi Ceramah UMNO Bikin Pok Nik Tidur Tak lena


Nampaknya kebangkitan rakyat Kelantan untuk menolak pemerintahan rejim PAS tidak dapat dibendung lagi sebagaimana gambar diatas di satu program ceramah di kelantan.

Suasana sebegini seperti di Kelantan semalam sudah menjadi kebiasaan dan bukan sesuatu yang janggal lagi pada masa sekarang. Berbeda seperti sebelum ini, kehadiran rakyat kelantan untuk mendengar ceramah atau program anjuran UMNO boleh dikatakan agak suram. Ini signal jelas bahawa tidak mustahil Kelantan dapat ditakluk kembali oleh UMNO.

InsyaAllah, rakyat memerhatikan gerak geri dan perilaku PAS sekarang ini yang jauh tersasar dari perjuangan asal. PRU13 Pok Nik dan kuncu-kuncunya bakal dihukum atas kegagalan mereka memerintah kelantan dengan baik.

2 comments:

Anonymous said...

orang2 Melayu dah sedar dn percaya dgn perjuangan PM Ds najib kita yg konsisten melaksanakan transformasi kerajaan...setiap hari najib kerjanya memikirkan untung nasib rakyat di negara ini dgn menunaikan janji kpd rakyat... Anuwar pula dilihat melencong jauh dpd prinsip begitu juga moralnya melencong dari tabiat hakiki semulajadi manusia...tahniah kpd rakan2 dpd Pas yg telah diberi petunjuk oleh Allah swt...aku sekeluarga pengundi senyap dah tak sabar nak mengundi BN demi masa depan bangsa, agama dn negara....Subhanallah!

pakngah janggut said...

Aww. rakan taulan, alhamdulillah ramai saudara kita yg dah diberi petunjuk Allah swt mudah2han agama kita terus terpelihara dpd Islam bentuk baru pluralisme, libralisme yg cuba menyusup ke negara kita!...lebih teruk lagi pelobi2 zionis-neocon gunakan budak2 caturnya yg dah dipengaruhi untuk membawa amalan2 songsang spt gay dn lesbian kpd saudara2 kita diseluruh negara!...berhati2 lah sebelum nasi menjadi bubur...bersatulah demi mempertahankan agama, bangsa dn negara yg kita cintai... InsyAllah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...