Kini ada SPA untuk hilangkan penat lelah dengan tidur atas punggung Gadis


Tokyo: Menghilangkan lelah dan tekanan dengan urutan mungkin sudah biasa. Di negeri Jepun, kini ada spa melepas lelah dengan tidur di atas punggung si gadis.

Di spa itu, pelanggan lelaki boleh tidur di samping perempuan muda cantik, memegang tangannya, terlibat dalam perbualan. Namun memendam hasrat seksual.

Selain perkhidmatan itu, kini ada perkhidmatan baru di spa itu untuk lebih memanjakan pelanggannya, berupa di atas punggung (oshiri makura) para gadis.

Spa itu dikenali dengan nama Soineya. Konsepnya mudah, seorang gadis cantik akan memasuki bilik peribadi dan dia akan terbaring meniarap. Pelanggan boleh meletakkan kepalanya di punggung sang gadis.

Tapi, lelaki yang menggunakan perkhidmatan ini disarankan tidak hanyut hingga tidur yang nyenyak kerana nanti tidak boleh menikmatinya. Selain itu kos mereka cukup mahal, yakni 1.000 Yen (US $ 11) atau setara 108 ribu per minit. Jadi kalau ingin menikmati tidur di atas punggung si gadis selama 15 minit, si lelaki mengeluarkan bayaran Rp 1,6 juta.

Sejak dibuka pada akhir September 2012, kafe Soineya Akihabara yang menawarkan perkhidmatan tidur bersama menjadi kafe yang paling dicari. Rata-rata lelaki yang belum mempunyai pasangan boleh berpelukan dengan wanita.

Kerana saking popularnya, Soineya membuka cawangan kedua di Shinjuku. Tapi perkhidmatan bantal bokong hanya ada di Shinjuku seperti dikutip dari Rocketnews24, Jumaat (11/1/2013).

Walaupun pekerja wanitanya tersenyum kepada pelanggannya, jangan berfikir kalau gadis itu sedang menikmati dirinya dekat dengan pelanggannya. Kerana pada layananan ini tak dibenarkan pelanggan dan pekerja wanita muda melakukan hubungan intim.

Seorang lelaki bertopeng cuba perkhidmatan bantal punggung. Si lelaki itu juga cuba beberapa perkhidmatan di Soineya Akihabara. Lelaki itu cuba perkhidmatan tamparan.

Dalam video itu juga kelihatan, Maria-san, seorang gadis berpiyama yang usianya tak lebih dari 20 tahun masuk ke bilik dengan membawa boneka beruang. Dengan iringan muzik lembut, wanita itu menjelaskan cara kerjanya.

Setelah pelanggan memutuskan berapa lama ia akan menghabiskan masa bersama gadis itu, dan menambah perkhidmatan dengan bayaran tambahan untuk setiap pilihan.

Maria akan mengatakan kepada pelanggannya untuk berbaring dan merasakan keselesaan "Apakah oke jika saya benar-benar jatuh tertidur," kata lelaki itu bergumam.

Sebelum tertidur, lelaki itu melihat sekeping kerta A-4 yang ditampal di dinding. "Jadi apa ini sebenarnya pilihan," tanya si lelaki.

Dalam kertas itu disenaraikan, pelukan ada lima pilihan, iaitu 30 dan 60 saat biayanya US $ 114. Memegang tangan 10 minit biayanya US $ 11. Dan pelanggan juga boleh membayar US $ 11 untuk mendapat sentuhan lembut di belakangnya selama 3 minit.

"Jadi tiga minit urutan di mana pun saya suka?".

Selain itu ada perkhidmatan lain iaitu meletakkan tangan di atas kepala gadis (3 minit / US $ 11), menatap matanya (1 minit / US $ 11), dan menampar seluruh muka biayanya US $ 11.

Ada juga menu kostum yang boleh dipilih tetamu, yang akan digunakan pekerja wanita. Seperti gaun China, pakaian mandi, pakaian polisim pakaian pembantu, seragam sekolah, dan pakaian sukan sekolah, serta pakaian jururawat.

Tahap stres di Jepun terkenal sangat tinggi kerana tuntutan beban kerja dan hidup yang tidak mudah. Tak heran jasa-jasa perkhidmatan penghilang stres jadi hal yang paling banyak dicari.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...