Tetamu terkejut lihat tarian lucah pondan (Dengan Video)


Insiden memalukan mengenai tiga lelaki berpakaian dalam wanita yang melakukan tarian separuh bogel pada majlis anjuran polis Shah Alam di sebuah hotel di sini Jumaat lalu didakwa berlaku terlalu pantas dan singkat.

Sumber memberitahu, tarian menjolok mata yang diiringi sebuah lagu rancak mengambil masa kurang lima minit.

“Pihak penganjur dan hadirin dikatakan begitu terkejut hingga tidak sempat berbuat sebarang tindakan. Sepatutnya aturcara pada malam itu ialah tarian tradisional moden tetapi apa yang berlaku sebaliknya pula.

“Ahli jawatankuasa majlis juga tidak tahu bagaimana tiga individu itu boleh membuat persembahan sedemikian dan hati kami tidak senang selepas majlis itu kerana matlamat asal untuk meraikan pegawai dan anggota polis bahagian jenayah daerah jadi lain,” katanya ketika dihubungi.-Kosmo

*****************

A.S kata, aku harapkan tiada lagi pihak yang mempolitikkan pula isu ini terutamanya kepada pecacai pakatan yag bangang tak faham bahasa.

Tambahan pula ia tiada sedikit kaitan pun dengan UMNO. 
Ia adalah kecuaian pengurusan majlis tersebut yang dibawah PDRM. 
Status FB Tun Hisan Ketua Polis Selangor seperti dibawah juga menyatakan yang tindakan disiplin terhadap mereka yang bertanggungjawab. Case closed!




Yang dibawah ni barulah betul 100% ada kaitan dengan PKR dan PAS! Jangan nak berdalih lagi!!



Dan terbaru yang ini. Tarian K-POP dalam ceramah Kebangkitan Nafsu Pakatan Rakyat di Seberang Jaya, Pulau Pinang. Kepiah atas kepala pun menten tak terbang.. Layannn woo 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...