Kicap Tamin Bakal Diboikot Pecacai Pakatan?


Gambar ini sedang disebarkan ke seluruh alam maya sekarang ini.
Hanya kerana ada logo ini untuk sumbangan kepada fakir miskin, puak-puak taksub pakatan merancang untuk boikot semua produk keluaran Tamin. apa mentaliti penyokong PR ni.. sikit2 nak boikot. Bukan ada benda haram pun kat dalam tu. Betul-betul teruk tahap maksima pecacai pakatan ni Macam mana melayu nak maju kalau sesama sendiri dengki mendengki..

Cuma aku minta tolong lah korang semua pembaca.
Janganlah sampai macam tu sekali nak boikot pun.
Usahawan melayu sekarang ni yang berjaya boleh di kira dengan jari.. itu pun melayu nak boikot garagara perbezaan politik.Fikirlah pakai otak sekali!!!

6 comments:

Anonymous said...

pakatan ada kicap Tamrin. okaylah tu, tak payah makan tamin ni...

Anonymous said...

kicap Tamrin?? wakakaa lawak2...made in Malacca ler ye?

Anonymous said...

Kicap tamin apa barang...orang pakai kicap cap kipas udang lah...

Anonymous said...

Knp la bodoh sgt. Tahap permusuhan sesama islam smpi mcm tu sekali. Tahniah pemimpin2 PAS, penggalak perpecahan. Aku skong BN pn..dan juga menjadi pembeli setia kopi radix. Mmg semua taw pemilik HPA pernah bertanding dlm pilihanraya atas tiket PAS. Aku sokong semua produk muslim x kira UMNO atau PAS. Tapi sikap sebhg penyokong PR ni, keterlaluan sgt2 hasil tarbiah pemimpin2 PAS. TAHNIAH sekali lgi penggalak perpecahan. Pnh dgr taktik musuh islam? Divide and rule. Pecah dan perintah. Bila umat islam tidak lagi bersatu, amat mudahlah islam diperkotak katikkn. Tngk saja isu kalimah Allah, PAS berpusing2 buat kenyataan. Itu la hasil perpecahan islam.

NaBiLah BiLLabOnG said...

puiii kicap umno rupanya.....kena samak ni

Anonymous said...

Nabilah Billabong...mulut jangan kurang ajar sangat. Ini kicap...bukan BABI.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...