Lirik lagu yang didendangkan di Penang oleh geng India muslim terhadap Najib buatkan pecacai PR meroyan!!

A.S DAN RAKAN-RAKAN BLOGGER BERASA SEDIKIT RALAT KERANA KAMI SEMUA BERADA DI SITU PADA KETIKA LAGU YANG MENARIK ITU DIDENDANGKAN MALANGNYA TIADA SIAPA YANG SEMPAT MERAKAMKANNYA UNTUK DIKONGSIKAN BERSAMA PARA PEMBACA.

NAMUN YANG PENTINGNYA, HAMPIR SELURUH MASYARAKAT INDIA MUSLIM TERUTAMANYA DI PULAU PINANG MENYOKONG PENUH KEPIMPINAN DS NAJIB SBG PERDANA MENTERI.

HIDUP BN!

GEORGETOWN - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak teruja dengan kreativiti seorang pemimpin masyarakat India Muslim Pulau Pinang menyampaikan sebuah lagu ala Hindustan yang menyeru masyarakat mengundi Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum nanti.   

Presiden Persatuan Nurul Islam Pulau Pinang Sulthan Syed Salhamid berkata Perdana Menteri melahirkan rasa teruja itu kepada beliau yang menyampaikan lagu 'Kuch Kuch Hota Hai' dengan seni kata yang diciptanya sendiri selepas Najib berucap pada majlis sambutan Maulidur Rasul anjuran Liga Muslim di Masjid Kapitan Keling di sini, malam kelmarin.   

Perdana Menteri yang khusyuk dan tersenyum mendengar lirik lagu itu yang meminta rakyat menyokong kepimpinannya turut memberi tepukan kepada Sulthan Syed. Senikata lagu itu berbunyi:   

Undilah semua Barisan Nasional   
Bersatu di bawah Najib Tun Razak  
 Undi lain-lain, tiada kemajuan   
Datang hari undi hai,
bagi Barisan Nasional menang hai   

Kami setiap hari berdoa Barisan Nasional mendapat dua pertiga   
Undilah Barisan kembali semula untuk keamanan, untuk kemajuan, untuk kesejahteraan  
 Datang hari undi hai, bagi Barisan Nasional menang hai.   

Sulthan Syed yang juga seorang komposer ditemui Bernama selepas majlis itu berkata lagu tersebut adalah simbolik sokongannya kepada kepimpinan Najib.   

Beliau berharap lagu tersebut dapat memberi semangat kepada masyarakat terutama kaum India Muslim untuk terus mengundi BN.  
 "Saya setiap hari berdoa memohon supaya BN terus memerintah negara. Saya mahu negara ini diperintah BN.

Saya suka BN mentadbir negara kita, dan saya akan terus berpegang kepada prinsip saya iaitu untuk terus menyokong BN," katanya.  

 Sulthan Syed berkata beliau bercadang membuat salinan lagu itu dalam bentuk cakera padat untuk diserahkan kepada pemimpin Nombor Satu negara itu.  Bernama

Published with Blogger-droid v2.0.8

6 comments:

Anonymous said...

Memang baguslah...keling akan di akui sebagai kaum bumiputera di Malaysia ni. Boleh dapat biasiswa, beli rumah boleh dapat diskaun, masuk universiti guna kuota bumiputera, boleh masuk sekolah SBP dan macam-macam faedah lain seperti yang termaktub dalam perlembagaan yang sememangnya khas untuk orang Melayu. Orang Melayu yang tolak Umnogok pula akan di labelkan sebagai musuh dan pengkhianat ketuanan melayu. Akhirnya yang untung duduk di Malaysia ni semuanya pendatang-pendatang yang menjarah kekayaan hasil masyhul yang sepatutnya di nikmati oleh orang-orang melayu. Kalau inilah yang akan terjadi pada masa akan datang, memang BANGSATLAH pemimpin-pemimpin melayu yang ada pada masa sekarang sebab yang pegang kuasa pemerintahan Malaysia masa kini adalah di kalangan orang-orang Melayu itu sendiri.

Anonymous said...

Anon 1:07, kebodohan awak dan kemalasan bangsa awak yg bnyk menjerumuskan bangsa awak kelembah bawahan. Pendatang yg masuk M'sia dpt meraih limpahan rezeki yg tlh ditentukan oleh ALLAH pada HambaNYA di bumi bertuah ini. Adakah anda atau keluarga serta bangsa awak benar2 berjaya meraihnya?? Benar kata awak yg akan MemBANGSAT itu adalah keturunan awak yg hanya tahu meyalahkan org lain.

Dimana kedudukan awak skrg? Apa tahap pendidikan awak skrg? Apa kerjaya awak skrg? Awak sahaja yg tahu. Silap2 mat Bangla lebih tinggi statusnya dari awak. Gaji awak pun silap2 dibyr org, bkn awak yg membyr gaji org..(KULI la tu.)
So lbh baik awak usha agar awak berada di tempat sepatutnya di BUMI awak sendiri. Siapa yg hendak meghancurkan Melayu? Bkn jelas DAP? Namun siapa yg bersama mereka? PAS&PKR bkn?

SeNgok2 UMNO adalah SEBIJAK2 puak PAS dan PKR..

Anonymous said...

Mmg anon 1.07 ni bodoh dan bebal. Xlihatkah perangai DAP skrg. Yg kawal PR skrg ni adalah DAP. Bkn PKR..PAS jauh sekali. Yg beriya2 nk lucutkn keistimewaan melayu secara total adalah DAP. Mmg ko tolak UMNO. Abis sape lagi perjuangkn melayu dan islam. PAS?...dah tunggang terbalik skrg ni. Asyik jd balaci DAP. Nk pertahankn melayu? PKR?..itu bkn parti melayu....tp bercampur pelbagai kaum. So?....ape lagi yg ade. UMNO je. Itu pn kalau kau melayu le. Mane lagi ko nk pegi. Kecuali kau buat satu parti melayu lain.

Ade faham. ADe otak ke. Senang ckp. Tp x fikir btol2.

Anonymous said...

Rupanya adalagi melayu bangsat bertaraf haiwan macam Anon 1:07 yang sanggup menjadi haiwan peliharaan Komunis DAp yang nak hapus bangsa melayu dan Islam. Memang baguslah..

Anonymous said...

Aku sokong anon 1.30,ini olang mana ada ingat dia akan hilang semua bila PR memerentah diterajui DAP,
benci kpd India muslim kerana mereka sokong BN,India muslim x pernah kacau Melayu,malah dapat bermesra dengan melayu seagama macam saudara sendiri.
Ada PR kata akan pertahankan semua hak2 melayu yg sedia ada,kalau mereka memerentah?Apa janji merka kpd anon 1.07?

Anonymous said...

Salahkn diri sendiri...hidup berjaya atas usaha bukan tongkat kerajaan...yg gagal akan beri seribu alasan...kaum2 tu berjaya pn atas usaha dan kegigihan mereka...apa lagi nk harap pada paspkr isu kuil d shah alam pun xdpt handle...ptuiii...nampak bersih tp kotor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...