Video Nazmi Faiz kantoi sedang comolot???

Pasti semua tahu kes Nazmi
Faiz yang penuh dengan kontroversi sejak akhir-akhir ini apabila dengan tidak semena-mena mengaitkan Tengku Fiella bekas kekasihnya itu menjalinkan hubungan dengan suami Rita Rudaini, Aidil Zafuan.

 Adat mahkluk tuhan apabila sudah diagungkan dan diangkat terlalu tinggi melebihi bakat yang ada maka hal personalnya turut sama dijulang tinggi. Terbaru kejutan yang dilakukan Nazmi ialah apabila pulang ketanah air juga dengan tiba-tiba sambil menyatakan ini adalah keputusan yang terbaik dapat dilakukan dirinya mengenai perjalanan masa depannya.

Apakah ini punca Nazmi lari dari pasukan bolasepak ? Bimbang lagi sekali ditinggalkan kekasih ? Umur baru 19tahun dah ada tanda playboy, maaf MI bukan dengki tapi sayangkan bakat Nazmi yang ada, bukan tak boleh ada insan istimewa tapi macam kemaruk dan punya nafsu yang tak dapat nak kontrol. -buahmulut.com

A.S AMAT BERHARAP INDIVIDU DIATAS BUKANNYA NAZMI TAPI MUNGKIN PELANDUK 2 SERUPA. JIKA BETUL NAZMI, HARAP BELIAU SEDAR DAN MENGINSAFI
ATAS SILAP LAKU YANG TELAH DILAKUKAN.

AMAT SAYANG SEKALI, SEORANG ANAK MUDA BERBAKAT TINGGI SEPERTI NAZMI MEROSOT DAN TENGGELAM KERANA HAL-HAL PERIBADI YANG MERUHIKAN DIRINYA SENDIRI.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...