Siti Nurhaliza Bengang Dengan kehadiran Psy ke Penang?


Pecacai pakatan jangan salah faham pula. Beliau bukan menolak kehadiran Psy anjuran bn dan tidakpun beliau katakan membazir. 
Tok Ti cuma berharap lepas ni banyak lah syarikat tempatan yang dapat menaja artis Malausia pula. Kerajaan P.Pinang bazir RM 3 juta untuk konsert dipenuhi arak di batu Feringghi juak cacai pakatan buat pejam mata saja. Baca Sini
Dato’ Siti dikatakan sudah mula berbual mengenai isu politik dilaman sosial Twitternya dan hal ini telah membuat pihak media tertanya-tanya adakah penyanyi ini sudah mula berminat dengan bidang politik?
Lantas Siti menjawab,
“Itu perkara normal. Artis juga orang biasa. Masing-masing ada hak dan pendapat untuk bersuara.
“Mengenai konsert Psy baru-baru ini saya rasa artis Malaysia sebenarnya boleh buat konsert yang lebih besar berbanding Psy. Saya cakap ini pun bagi wakil suara-suara artis Malaysia yang lain.
“Saya bukan nak fokus pada politik, tapi bagi badan-badan yang menaja kalau boleh tajalah artis kita seperti itu juga.
“Sebenarnya saya tidaklah menolak penyanyi-penyanyi luar untuk datang ke Malaysia,” ujar Dato’ Siti sambil tersenyum.-blogfyna

1 comment:

Unknown said...

Salam Tuan Admin,

Mohon izin utk pautkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Terima kasih. Selamat berjuang. Ikhlas dari saya ~ IBM

P/S ~ Link blog saya : ibm-akusayangumno.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...