Gambar hubungan intim pemimpin & Naib Pengerusi Wanita PKR Penang di bilik mandi tersebar??



Kalau Benar Gambar Dan surat Seperti Yang Dikata diatas Memanglah Sohih PKR TERBUKTI Pkr Parti KUAT Romen..
Dari Kepala Sampai le Kebawah PKR DAN CERITA perlakuan Seks (termasuk Melancap Depa Pc baru-baru Ini) memang Tak Boleh Dipisahkan Oleh Mereka.
Gilalah Puak-puak Ni.
Main Bedal Je Mana Yang Sempt...

7 comments:

Anonymous said...

Banyak syok aaaa parti ni... Romen memanjang...

Daeng Selili said...

ini kerja orang depa sendiri...nampak sgt nak jatuh menjatuhkan sesama mereka...toron sokmo

Anonymous said...

kalau pasai sex haramjadah dan tukang sebarnya ,,serah kat hampa la pecacai umno,,,

Anonymous said...

PKR ialah Parti Korek dan Rodok nak kata apa lagi hehe

Anonymous said...

Kaunter Seks 1MALAYSIA Kini Dibuka..

Terima kasih kepada rakan2 umno yang tak henti2 mesej di facebook dan twitter. Terima kasih juga kepada rakan2 umno yang sudi menyusahkan diri inbox aku di email untuk memaksa aku bercerita isu seks 1malaysia.

Aku telah dilantik oleh rakan2 umno sebagai penyelesai masalah seks 1malaysia. Yang melibatkan pemimpin2 ataupun orang2 PR saja.

Aku dilantik tanpa aku sendiri sedar aku dilantik maka aku dilantik saja la.

Isu kedua : Pemimpin wanita PKR penang kantoi seks dalam bilik air..

Ini pun rakan2 umno sampai berpeluh2 komen di blog dan laman sosial. Kesian. Tatau pula aku dorang begitu mengambil berat masalah2 yang melibatkan seks ini. Cuba usulkan kaunter seks 1malaysia kat Najib.. boleh la selesaikan masalah2 berbangkit korang kan. Takde la menyusahkan aku je. Dah la tak bayar gaji aku. Tapi dok desak2 aku ulas. Pelik gak tu.

Hehe.

Sekarang kita andaikan saja itu betul. Kalau betul la. Kalau fitnah macam biasa, abaikan saja. Ini kalau betul oke. Yang terlibat pun non muslim. Bukan orang islam pun. Jadi tak payah nak kecoh2 sangat la. Selagi tak ganggu kerja2 yang melibatkan hal ehwal rakyat.. kain dalam dia urusan dia. Jangan melebih2 sangat la sampai kain dalam orang pun korang nak sibuk.

Dari korang runsing memikirkan masalah2 seks non muslim, baik tumpukan isu untuk selesaikan masalah2 anak luar nikah.. masalah2 kenapa remaja2 sekarang banyak buat maksiat, buang anak, jenayah sosial dan etc2.. majoriti muslim tu. Reti la fikir benda2 yang penting untuk difikirkan dan diselesaikan. Tinggalkan benda2 yang tak penting ataupun isu remeh temeh..

Moga2 dengan jawapan ini dapatla menyelesaikan masalah kronik korang tue.

Hehe..

Tak payah la.. tak payah la nak marah2 aku, nak maki2 aku ke apa ke.. yang datang minta pandangan tue korang. Yang suruh ulas pun korang. Bukan aku terhegeh2 nak ulas apa seme. Dah tue kalau jawapan aku tak sama macam yang ada dalam kepala hotak kau, nak marah2 aku buat apa? Kalau nak jawapan yang sama pergi la baca blog yang tulis ulasan seperti mana yang ko nak. Bukan takde. Ade je. Bersepah kalau ko google kan. Yang ko datang kat aku juga buat apa?

Hah..

Apa..?

Best baca blog aku ? Dah tue begini la cara aku mengulas weh penyokong umno. Redha saja sudah la..

sumber : Amenoworld

Nota : TERBAIK UMENOWORLD!!! WAKAKAKAKA

Anonymous said...

nak harap blogger pembangkang nak siarkan adegan2 mcm ni?..jgn harappp..kalau boleh mereka nak sorok lagi adalah..bila tak terbongkar..pandai pulak nak salahkan orang laen dgn pelbagai tuduhan dan branding yang saja di buat...Blogger2 pro kerajaan di harap teruskan usaha anda membongkar kegiatan rosak akhlak dan moral ahli2 dan pemimpin2 pembangkang ni. Jgn bagi mereka peluang untuk menipu rakyat dgn muka dan janji manis semasa ceramah.

Anonymous said...

Amenoworld, redha jer lah....kalah pun redha jugak ler yer..jgn berdemo bagai.Redha....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...