Pakatan Haram Terdesak Di Nibong Tebal simbah cat di Billboard Pemimpin BN



Lokasi billboard ini terletak di Jalan Bukit Panchor, kawasan DUN Jawi di dalam Parlimen Nibong Tebal. Lihatlah betapa terdesak dan buruknya perangai puak pakatan haram jadah dengan melakukan perkara hina dina sebegini.

Aura kebangkitan warga Nibong Tebal yang kembali mahukan BN menerajui Parlimen ini semakin jelas serta pergolakan kronik diantara Pas dan PKR di Sini Nampaknya tiada Kesudahan.

Di Kerusi Panas Dun Sungai Acheh Misalnya, Walaupunn kununnya Pas Dikatakan Menarik Diri Dari Memberi Laluan kepada Chehubard Wal Musibard, tetapi Gerak kerja Pas Di Dun Ini Tetap Berjalan Seperti Biasa Contohnya Pemasangan Bendera Dan Ceramah Pas rerap Dianjurkan.

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

selepas provokasi jahat menggunakan IED (bom buatan berjangka), DAP-PR terus membara sakit jiwa utk terus cari pasal dgn BN. Kawasan Nibong Tebal terkenal dgn Paria2 estet yg sanggup buat jenayah berat dan gangster2 DAP Cina yg support wang utk kerja2 jahat..

Hanya doa pd Allah supaya kejahatan puak2 Laknatullah ini dipatahkan dan dihapuskan.. mereka gunakan elemen2 jahat ini apabila lihat sokongan rakyat hampar pd PR..

DUN Sg Aceh adalah PROJEK TIKAM BELAKANG PKR pada PAS.. jentera Yusni Mt Piah tetap terus kerja.. wpun arahan PAS Pusat berbeza, dendam mereka pasti akan membenamkan Cg Bark.. tumbanglah PR.. AMINNN

Anonymous said...

Semalam pasang poster jam 3 pagi di kg stesyen berhampiran dengan kawasan ini kami diikuti oleh seorang india bermotosikal siap dengan kamera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...