PANAS- Beberapa menteri dan timbalan menteri bakal Istiharkan Menyokong PR!!


PANAS- Beberapa menteri dan timbalan menteri bakal Istiharkan Menyokong PR.

Sumber dalaman PKR  kononnya ada menyatakan beberapa menteri dan timbalan menteri yang tidak dicalonkan menghubungi Brader Anwar bin Ibrahim untuk menyatakan sokongan terhadap Pakatan Rakyat.

Hal ini berlaku sebagai tanda protes dan tunjuk kemarahan mereka kepada dato Seri Najib kerana nama mereka tiada dalam senarai sebagai calon pada pru13 ini.

Aku harapkan info ini hanya sebagai khabar angin sahaja tak lebih dari itu. Namun ia tetap ada asasnya selagi ada makhluk bernama manusia yang berhati durjana kerana hanya memikirkan diri sendiri sahaja bukannya parti.  Manusia seperti ini cukup celaka dan layak dihumban ko lubang najis saja.

Semasa mereka di atas dan menjadi menteri, ada mereka bising dan ingat kepada.orang lain
yang mengintai kerusi mereka?

5 comments:

DEN COMANDO said...

Salam Bro, biarkanlah...Den pasti itu tidak akan menggugat kekuatan BN...

Longchepoh said...

Setakat lima atau enam bekas menteri masuk PKR tak heranlah. Masa mengundi nanti PKR hanya dapat lima atau enam undi sahaja. Tapi yang dah KELUAR PAKATAN dan nak UNBI BN lagi ramai. Beribu-ribu Cayalah...Survey di peringkat bawah dah jelas menunjukkan mereka dah muak sangat dengan DSAI.

Faerie_Princess said...

setakat x bekas2 "pemimpin" lompat2 parti ni apa ler sgt... blh kira dg jari... undi rakyat lg penting..rakayt penentu pemimpin.. bukan diri tu sendiri..

Unknown said...

survey sinar harian , 81% setuju manifesto PR, yang lain2 tu tak setuju, dia orang seronok bayar tol ,ptptn,dan amat berbangga harga petrol dinaikkan lagi. yang ramai undi bn tu termasuklah hantu2 yang telah diproses jadi manusia dari zaman mahathir lagi....

Anonymous said...

KEPALA HOTAK LU EMENBI ABBA. ORANG BODOH MACAM LU SAJA PERCAYA SAMA ITU MANIFESTO BUKAN JANJI ANU IBRAHIM. ORANG EKONOMI SEMUA GELAK SAJA PADA ITU MANIFESTO BUKAN JANJI. JANJI KAT SELANGOR, KEDAH DAN PENANG PUN TAK LEH BUAT, NAK TIPU LAGI. ORANG MACAM EMENBI ABBA SAJA YANG BODOH KENA TIPU. YANG MENANGKAN SELANGOR, KEDAH KELANTAN DAN PENANG TU BUKAN HANTU JUGAK KA TERMASUK LU EMEBI ABBA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...