Pee Gay Arr Berkempen Kepada Orang Mati.. (Pics)




Gambar-gambar yang Dirakamkan di Tanah Perkuburan Cina di Bukit Mertajam, Pulau Pinang.
 Hormatilah Sikit Tanah perkuburan Tak Kiralah kubur Agama Apa Sekalipun, Jangan Main Letak Je Bendera Jubor Korang Tu Kat Mana Yang Korang Suka..

Atau Ini Mungkin Suatu Tektik Pee Gay Arr nak tarik Undi Hantu Seperti mana Yang Difitnah Oleh Mereka?
Ni Nak Habaq Mai, Pakatan haramlah Yang Sebenarnya Hantu Besorr!!

4 comments:

Talhah said...

.......... Sedara nampaknya PKR lebih sensitif dengan budaya orang Cina.

Bukankah dalam minggu ini di bukan April ialah hari Qing Ming/Ching Ming? Berapa ramai orang cina ke kubur mereka membersihkan kawasan kubur nenek moyang saudara keluarga mereka? Kita semua tahu bahawa hari Qing Ming adalah satu perayaan yang penting untuk orang Cina cuma tak ada cuti umum sahaja. Bukankah dengan gantung bendera pada waktu ini satu promosi yang baik walaupun di kubur orang Cina? MCA tak buat kerja.

Orang Melayu saya perhatikan agak kurang berpengetahuan tentang budaya kaum lain. Tak heranlah PERKASA boleh bagi sampul surat putih/ang pao kepada orang Cina masa sambutan Tahun baharu Cina baru-baru ini.

Anonymous said...

Mereka dah desperate kerana majoriti orang Melayu Islam yang hidup dan anti- LGBT tak akan mengundi mereka.Oleh itu, asal boleh dapat sokongan moral daripada hantu kafir harbi pun jadilah.

Otak geliga said...

Saya bersetuju dgn saudara Talhah......tapi kita dpt lihat kepincangan perpaduan dlm PR.....di mana bendera PAS & DAP?...kenapa hanya PKR yg bersungguh2 utk memacakkan bendera mereka di TANAH PERKUBURAN CINA.....ohh ye, saya baru teringat PAS juga ada gantung bendera mereka di TANAH PERKUBURAN ISLAM.......cuma saya hairan, sampai sekarang, DAP tidak berminat utk menggantung bendera mereka di tanah perkuburan kecuali di masjid

tapi bg saya, adalah lebih baik memacak/menggantung bendera di tepi jalan jika tujuannya utk promosi kerana JALAN TAK PERNAH SUNYI & mereka boleh memperkenalkan parti mereka 24jam tanpa henti.

jadi apa rasionalnya memacak bendera di TEPIAN KUBUR jika hanya menanti hari Qing Ming?.....justifikasi utk mempengaruhi pengundi HIDUP atau MATI?.....DAPpun tau x bermakna buat mcm tu, apa lagi MCA yg merupakan yg lebih tua dr DAP.

Anonymous said...

memacak bendera di kubur mungkin menganggu sensitiviti masyarakat cina dan org islam dan bn amat mengambil berat hal tersebut..pm dah pun ucapkan selamat untuk kaum cina bagi perayaan yang saudara talha sebutkan...banyak lagi tempat yang kita boleh gantung bendera cuma penggunaan buluh amat tidak sesuai..banyak bendera yang dah tumbang bila buluh reput dan patah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...