Gempar! Video 'Pengundi Hantu' Mahu Ambil Tindakan Undang-Undang Tersebar!!



Aku setuju sangat dengan tindakan Sdr Raja Mohd Nazrul ini.
Jangan kasi muka sama cybertrooper pakatan haram ini. Perbuatan mereka memang dah sangat melampau. Imej dan maruah Raja Mohd Nazrul ini juga telah tercalar.

Aku harap pihak polis dengan bantuan SKMM dapat menyiasat dan ambil tindakan yang sewajarnya kepada pihak yang melakukan kerja memfitnah dan mengaibkan orang lain ini.

Ini juga suatu bukti jelas bahawa gambar yang dijaja kononnya orang Bangla turut mengundi hanya fitnah belaka dan pakatan haram terbukti menipu dan mencari alasan untuk memburukkan SPR sahaja.

Dah kalah, kalahlahh..

4 comments:

Anonymous said...

Saya sebagai pengundi bole tak turut serta saman pihak2 yang sama kerana telah ditipu oleh mereka?

Anonymous said...

sebenarnya nwar dah rancang dengan teliti ...
melalui dap ... mereka mengatur pengundi cina di kawasan strategik dan ditandingi oleh calun dari dap ...
di sini warga cina yang "lesap" dari daftar imegresen didaftarkan di dalam sistem spr melalui kad pengenalan palsu yang mereka sendri cipta ...
selepas itu melalui nwar berahi mereka war-warkan bahawa kerajaan telah membawa masuk bangla dan didaftarkan sebagai pengundi hantu ... buktinya teresa kok menang dengan amat selesa ... berpuluh ribu melebihi undi dalam pru 12 ...
fikir-fikirkanlah agar jangan tipah tertipu ...

Anonymous said...

2 la...bukan nak kira majoriti,tp bilangan org mengundi lebih beribu2 dari peu 12,cuba tgk web SPR,tgk result keputusan kawansan2 PANAS2,tgk yg PRU 12 Dn 13.. berbeza kot..

Anonymous said...

Mamat ni aku dah kenai lama dia kat taman cempaka..1 taman cempaka kenai dia.orang melayu la..bukan bangla...dia buat part time meniaga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...